Gå til innhold

April: Et lite livstegn fra "travelby"


@nneliten

Anbefalte innlegg

Hei!

Lenge siden sist... Man tror at i permisjonen skal man rekke ALT, men DB har det ikke blitt mye av, nei. Har i alle fall dårlig samvittighet overfor dagboken - har ikke rukket å skrive ferdig fødselshistorien en gang! Men her er jeg altså :o)

 

Vår tredje lille pode - Håvard - kom til verden 25. mars med planlagt keisersnitt. Jeg var veldig forkjølet med stygg hoste da han ble født, så det var jo ikke det beste med tanke på operasjonssåret. Ellers gikk alt kjempefint, og etter halvannet døgn på barsel, fikk vi flytte på hotellet. Babyene mine blir visst bare større og større: 4000 g og 52 cm - ks tatt en uke før termin. Ellers vokser han i ekspressfart på "fløten" han får: allerede str. 68 i klær, såvidt passert 2 måneder. Han har vært ganske forkjølet og tett omtrent siden han ble født, men sånn er det vel med to storebrødre i barnehagen. Storebrødrene lyser av stolthet og gjør alt de kan for å varte opp lillebror :o)

 

Ellers har vi også hatt en fin opplevelse på 4-årskontrollen. Sondre var 103,5 cm og 17 kg. Klarer seg fint på alle områder.

 

Stor stas med skikkelig barnebursdag (feiret litt på etterskudd pga. påske og fødsel...)

 

Endelig er jeg ferdig med eksamen (30 studiepoeng småbarnspedagogikk) - så NÅ skal jeg nyte permisjonen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med vel ovverstått til deg også! Høres ut som en god plugg - han bruker samme str som Emil (født 23.02), men så var han også litt større (Emil var 3804 ved fødsel, to dager over termin). De er så deilige med eplekinn og bretter på lårene atte - Emil har i alle fall det :o) Og avsluttet studier midt oppi det hele - wow!!!

 

Nyte tiden må man jammen - jeg skjønner ikke hvor Emils 2 første måneder ble av en gang (var litt kav i hodet mitt + med amming) men nå koser vi oss masse. Og deilig med vår og sommer utendørs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med overståt eksamen og nr 3. Kos dere masse med gutta deres. Jeg trodde også jeg skulle få gjort "alt" i permisjonen, men foreløpig har jeg bodd i hagen siden jeg har fått en sånn sovebaby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...