Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 er usikker på hvilken prevansjon jeg skal ha..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 all prevensjon, utenom kondomer, er vel på resept.. P-piller, p-ring, p-plaster, p-sprøyte, p-stav - alt dette må du ha resept på.
Lilli med småtrolla Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har brukt p-plaster i 3 år. Den er reseptbelagt ja. Og så vil jeg bare si at jeg anbefaler dette prevensjonsmiddelet på det varmeste! Det er enkelt og det er trygt. Deilig å slippe pille hver dag
Soon to be mum Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 I motsetning til deg har jeg dårlig erfaring med p-plastrene. Jeg var utrolig lykkelig da disse kom på markedet fordi jeg hater, og da mener jeg HATER, å spise piller av alle slag. Jeg gikk til legen og ba om å få dette nesten en gang det kom på markedet. Dette er jo egentlig en god ting har jeg alltid tenkt, for sjansen for at jeg noen gang skal bli pillemisbruker er jo liten. MEN, da jeg byttet til p-plaster så "trigget" dette migrene hos meg. Fikk skikkelig kraftige migreneanfall i den plasterfrie uken/mensuken. Da jeg fikk bekreftet fra min lege at det nok sannsynligvis var p-plastrene som trigget dette, og sluttet med dem tok det flere år før migrenen avtok. Jeg er fremdeles plaget med migrene, men ikke så ofte som før nå heldigvis. Er egentlig skikkelig lei meg for det, for som deg syntes jeg det var deilig å slippe å ta pille hver dag. Men... det var tydeligvis ikke for meg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Ja de er på resept som de over her også sier. Jeg har dårlig erfaring med dem jeg også. Men det er fordi jeg syns de satt så fryktelig dårlig. Syns heller ikke det var noe pent. Men kan ikke si at jeg har lagt merke til dem på noen andre, men jeg likte dem ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Soon to be mum Anbefaler deg å prøve p-ring. Jeg hadde mye migrene når jeg brukte vanlige p-piller, men med p-ring forsvant det helt! Var i tillegg genialt for meg som minst en gang hver måned glemte å ta en pille... Du setter den inn, lar den være i 3uker før du tar den ut og så setter du inn en ny 1uke etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 ja reseptbelagt. jeg har også dårlig erfaring siden de satt så dårlig... ikke så det fint ut (ikek så mange som skal se, men selv om!!) og jeg var da redd for om de gav nok virkning....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er enig med deg ovenfor! Anbefaler p-ring. Det er en velsignelse! Veldig lett og mye billigere enn plaster. Kjedlig å ha det store plasteret rundt på kroppen i bikini-sesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå