Gå til innhold

se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig vanlig å slutte å kle av seg/ dusje/ vere naken med barna tilstede? har en datter på 14 mnd. og vi har ikke brydd oss med å "skjule oss" for henne til nå, hun forstår jo ikke noe av det ennå.

Og hvor lenge er det greit å ha sex med barna i samme rom (når de er våkne)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter ser meg naken ennå,hun er med når jeg er på do,i dusjen og slikt.Hun er 3 år,og tror ikke jeg kommer til skjule meg før hun virker plaget av det.Har en venninne med store barn,fra 12 til 18 år,og de ser henne naken ennå..

Sex har jeg aldri klart å ha når hun var våken,selv ikke når hun var bebis og ikke skjønte noen ting..

Skrevet

Jeg dusjer fortstatt naken i dusjen sammen med min 6-åring noen ganger. Er ofte naken på badet også. Ser ikke ikke noen unaturlig med det. Men kanskje etter at de er begynt på skolen?

Å ha sex i samme rom som barna når de er VÅKNE har vi ALDRI gjort. Det synes jeg er helt feil. Men har gjort det når de sover. Sluttet vell med det da de rundet året ca.

Skrevet

eh..jeg hadde aldri hatt sex når barna var i samme rom, ihvertfall ikke hvis de var våkne!! Uansett alder.

Skrevet

Gutten min på 7 år kommer og går som han vil når jeg dusjer, låser ikke døra, og sex har vi aldri hatt mens barna har vært våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...