Juuuunibaby <3 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hei Jeg er 15 uker på vei og en ivrig leirdueskytter og jeger. I går var det noen som sa jeg burde være forsiktig med å dra på skytebanen, da den lille kunne reagere negativt på smellene? Er det noen som vet om dette stemmer???
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har også hørt at man bør skjerme den lille for så høy lyd, men hvor mye hold det er i at det kan skade vet jeg ikke. For min del tror jeg nok at jeg hadde droppet skytingen til etter fødsel.
veldig fødeklar Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg var på skytebanen da jeg var høygravid med nr 1. var med mannen min som drev med pistolskyting. jeg trente litt selv også, men skaut vel ikke mer enn 5 skudd. Var ingen problem. Hadde ingen konsekvenser for babyen i magen. Vet ikke hvordan det vil være hvis man trener ofte..
Ayka 09+13+14 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg og ei venninne tok jegerprøven for et par år siden,og da gikk hun gravid,og var over halvveis da vi var på skytebanen. Hun spurte JM om det var skadelig,men fikk til svar at det bare var å skyte....
Juuuunibaby <3 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk for svar Tror kanskje det blir noen turer på skytebanen da. Kan jo gå meg en tur litt unna når de andre skyter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå