Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bredbåndsleverandøren for alle som elsker å leke blindebukk med nettilkoblinga si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen, sistah.

Absurd nok funker det ofte å trekke ut alle kontakter, banne høyt og lenge og sette dem inn igjen. Det føles i hvert fall som man gjør noe konstruktivt.

Skrevet

Nå kvitter jeg meg med Canal Digital, og skal over på Get. Og fiber. Så slipper jeg tv som kommer og går som den vil, og som har dårlige signaler når det er varmt eller kaldt.

Skrevet

Her er det som følger (kortversjon) - sjongler så fort du kan m følgende elementer:

Tv funker, men ikke internett

Tv, samt trådløst internett på den bærbare funker, men ikke internett på den stasjonære, som har alle ledninger i verden.

Tv og begge maskinene fungerer krystallklart.

Hverken tv eller internett funker.

Har hatt Get i alle år, elsker Get. Fullstendig stabilt, og alt ordnes på øyeblikket om det er noe. Her har vi ikke mulighet til Get, men Canal Digital har vi gitt.I kabel. Mye det hjelper. Ringer dem stort sett minst en gang om dagen. Og så kommer de et par ganger i uka. Skikkelig sosialt og koselig.

Skrevet

Altså. Løsningen er fibernett. (altibox) Hadde get tidligere, men nå er hustelefon og alt ellers på fibernett. For en befrielse å slippe alle ledninger og å kunne plassere pc overalt. (to stasjonære og en bærbar) Dessuten var det ett proft opplegg med oppkobling og ekstra uttak i prisen. Fort og flinkt montert av montørene. Og en regning på alt. Drøye 1000 lappen pr mnd. Var lønnsomt for oss. Og i kveld blir det Max Manus via dette anlegget.

Skrevet

Jeg har gitt dem kjælenavnet Anal Digital. Fordi jeg liker å lete i huet og ræva etter trådløst nett selv når routeren står godt plassert i rommet ved siden av. Satans underholdende.

Skrevet

Fnis, jeg er så redusert at jeg faktisk likte det der. Anal digital, ja.

Skrevet

Satans ormeyngel. To uker, to forpult viktige frister, to analdigitalt kobla maskiner. Hver forpulte gang faller nettet ut rett før frist. Får jeg høyere blodtrykk nå så dør jeg. Har slått, svetta, banna, plugga alt ut og inn tusen ganger. Canal meg inn i rassen.

Skrevet

Enda bedre, igjen med forbehold om funksjonsevnen til Dib:

Skrevet

Er nettet ditt mindre analt nå? Ho-ho! Jeg er overtrøtt og elleve i hodet, men på den annen side så er jeg vel sånn hele tiden.

Skrevet

Ring dem. Ring hver gang noe ikke funker. Jeg ringer, jeg klager, og jeg forlanger prisavslag i tide og utide og får det. Og det skulle faen meg bare mangle når de ikke leverer. Jeg ringer så ofte at jeg tror jeg har et stort rødt merke ved navet vårt.

• 2 uker senere...
Skrevet

åh.. det er fler ja! Vi ringer og ringer og ringer.... Er noe dritt med canal digital hele tiden! Møkk! Vi har sakt opp nå fra 15 juli.

Skrevet

Ring og klag! Her ringer alltid sambo, for han kan være litt streng, mens jeg er litt for mye "å ja, så dumt da, jaja..."

Vi får stadig prisreduksjon, i høst hadde vi i strekk 4 betalingsfrie måneder! Men det skulle bare mangle også, så mye som nettet faller ut :(

Nå skal vi heldigvis installere fibernett, skal bli så deilig å si opp hele dritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...