Gå til innhold

Hei jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Nå begynner det å bli en stund siden jeg var her sist gang.

Vi har nylig fått brev fra riksen om at bytte fra unn i Tromsø gikk bram de måtte bare får en ny henvisning ( noe som de har fått ), i nytt brev står det at vi må ta noen nye blodprøver også, men så er det bare å ringe inn mens etter de er på plass.

Nå blir det ikke noen forsøk på oss før etter nyttår, da jeg er ferdi utdannet helsesekretær og akkurat fått meg jobb.

Så nå flytter vi fra nordland og sørover i landet.

Jeg blir nok å oppdatere dere når vi er igang igjen.

Mange sommer klemmer fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest profilen din....Jeg beundrer deg...alt du gikk gjennom...Jeg fikk første blødning i dag, RD 14 - ble helt knust...Det er tross alt mye verre å miste..Lykke til!!!!

Skrevet

God sommer til deg også Dimmalimm, så flott at du er "tilbake", du har hatt noen tøffe tak ja..

Ønsker deg lykke til videre og god tur sørover :-), så håper vi at riksen får spiren til å sitte...

klemmer til deg

Skrevet

Hei og velkommen inn hit igjen.Lurte på deg skjønner du ;-)

Masse lykke til med ny jobb, så spennende! g Og gratulerer med endt utdannelse - bra at du slipper å tenke på det ved neste forsøk.

Vi lagde babyen vår ved Riksen, så dette skal gå så det suser for dere ser du!

Nyt sommeren og solen så får du samlet krefter og mot til vinteren.Så går du med stor mage neste sommer :-) Avtale eller??

Klemklem

Skrevet

Hei :)

My Sweet 35:

joda det har vært noen tørre perioder, men man kommer seg opp igjen av sorgen :)

Jeg føler med deg og håper den sitter snart hos deg også :)

Rose*spraystart 14juni*:

Jepp vi skal nok få til den avtalen :)

Det blir en spennede periode nok for meg fremover, flere beundrer vårt mot med tanke på å selge huset og flytte så langt avgårde.