<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 jeg har tatt to tester med clearblue og de har vist veldig svakt positivt. Men jeg har også tatt to digitale clearblue og de har vist negativt. Er kanskje ikke gravid da ? Bare lurer... Vil jo gjerne være gravid. Noen med samme erfaring ? Ble jo litt glad når jeg så den svake streken på de to første testene jeg tok,men ble veldig skuffet når jeg fikk to negative etter... Hva tror dere ?
Tweak Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Den digitale krever ofte litt mer hcg enn de vanlige, så vent et par dager og test igjen så er sikkert den digitale positiv også! Men en strek er en strek, så NOE er nok på gang hos deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå