Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 i sjalet! Hun er snart 9 mnd, veier 8,6kg og er 70 cm lang. Tror dere det går bra?? Hun syntes det var skikkelig festlig forøvrig.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Synes det var feil å snu henne så lenge hun ikke ble kvalm av å sitte bakovervendt altså!!!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Det er ikke skadelig for barnet å sitte mot dobbelhaka di, så lenge nesa ikke er borti. Hjelpes, er du helt lost eller...? ;)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Nja, men jeg er så redd hun skal bruke nesa mi som fiskestang...!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Ja, er den så lang da? Da er det kanskje greit å få gjort noe med det da??? Når jeg tenker meg litt om, er det kanskje fryktelig praktisk å ha henne rette vei. Da får du jo ett sett til med hender... Hvem ønsker seg ikke det til tider...?
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Ekstra hender er bra. Buker henne allerede som støvkost ved å feste swifferkluter på henne. Kanskje nesa kan brukes som vaskekost? Kan jo ikke la denne flotte lange nesa gå til spille!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Da anbefaler jeg deg å montere ett "brett" ytterst på tuppen, ala de jof-stavene, du vet.. Men det bør være avtagbart!!!! kjipt å gå på fest med moppen i ansiktet også...?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Dette er jeg veldig usikker på, men om hun får problemer på skolen så ikke skyld på meg..... Det er nesten helt sikkert at hun får det....;-)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Fest?? Kunne aldri falle meg inn. Jeg har jo barn!! Ønsker jo ikke at prinzezza skal på problemer på skolen... Nest etter husarbeid skal hun gjøre massssse lekser. What to do???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå