Gå til innhold

Iiiik, lillegull satt forovervendt


Anbefalte innlegg

Skrevet

i sjalet! Hun er snart 9 mnd, veier 8,6kg og er 70 cm lang. Tror dere det går bra?? Hun syntes det var skikkelig festlig forøvrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var feil å snu henne så lenge hun ikke ble kvalm av å sitte bakovervendt altså!!!

Skrevet

Aaaarg, men da ser hun jo bare dobbelthaken min!

Skrevet

Det er ikke skadelig for barnet å sitte mot dobbelhaka di, så lenge nesa ikke er borti.

 

Hjelpes, er du helt lost eller...? ;);)

Skrevet

Nja, men jeg er så redd hun skal bruke nesa mi som fiskestang...!

Skrevet

Ja, er den så lang da?

 

Da er det kanskje greit å få gjort noe med det da???

 

Når jeg tenker meg litt om, er det kanskje fryktelig praktisk å ha henne rette vei. Da får du jo ett sett til med hender... Hvem ønsker seg ikke det til tider...?

Skrevet

Ekstra hender er bra. Buker henne allerede som støvkost ved å feste swifferkluter på henne.

 

Kanskje nesa kan brukes som vaskekost? Kan jo ikke la denne flotte lange nesa gå til spille!

Skrevet

Da anbefaler jeg deg å montere ett "brett" ytterst på tuppen, ala de jof-stavene, du vet.. Men det bør være avtagbart!!!!

 

kjipt å gå på fest med moppen i ansiktet også...?

Skrevet

Dette er jeg veldig usikker på, men om hun får problemer på skolen så ikke skyld på meg.....

 

Det er nesten helt sikkert at hun får det....;-)

Skrevet

Fest?? Kunne aldri falle meg inn. Jeg har jo barn!!

 

Ønsker jo ikke at prinzezza skal på problemer på skolen... Nest etter husarbeid skal hun gjøre massssse lekser.

 

What to do???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...