Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Rockering? Har ikke prøvd selv, men vet om flere som har fått gode resultater ved bruk av det.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Rockering funket veldig bra for meg før jeg ble gravid. Gikk ned 5-6 cm om midjen på kort tid når jeg brukte denne (uten å gå ned i vekt ellers), men fikk ikke prøvd den ut lenge nok før jeg ble gravid. Var kjempeskeptisk på forhånd på at det skulle gå an, men den funker faktisk! Må være sånn tung med vekter i og bølger på innsiden, f.eks denne: http://www.sports-hoop.com/main_adult140.html
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 løping, sykling. Sånn der ting som du står på når du skal trene ryggen vet du, du bøyer deg ned og opp igjen. Står du på siden bøyer du musklene på siden av magen. SUPER trening for lovehandels. Søren at jeg ikke vet hva det heter og er så dårlig til å forklare. De har de på treningsentre.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 En kombinasjon av kondisjonstrening og styrketrening og sunt kosthold:-) og ingen av de tre kan kuttes ut da..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 nytter ikke å punkt slanke seg. men rask gange kombinert med løping tærer på fettet:) men er du som meg sliter du jeg er 170 høy og 53 kg, tynn som F.. men "lovehandles" har jeg litt av.(i følge meg selv da:) de blir borte vist jeg går ned til 50 kg, men Hallo..?! hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er som deg! Litt lavere og lettere, men samme greiene. Kan ikke gå ned i vekt, men vil fjerne lovehandles... Eller en generell oppstramming hadde jo ikke gjort noe. HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Punktslanking nytter ikke. Du får ikke mindre lovehandles direkte pågrunn av rockeringen. Den gjør at du strammer opp magemusklene og dermed får bedre holdning. I tillegg til at du forbrenner kalorier. Men selv om du forbrenner kalorier og gjør dette ved magetrening, så er det dermed ikke sagt at det er fettet rundt magen som forsvinner. Det er genetisk hvor man mister fett først. Noen mister det fort rundt midja, mens andre mister det fortere rundt rompe, lår og hofte. En kombinasjon og styrketrening og kondisjon er det beste. Kondisjonstrening forbrenner fett, og jo høyere intensitet (intervalltrening f.eks), jo høyere etterforbrenning. Styrketrening gjør også at du forbrenner fett, fordi kroppen bruker energi hele døgnet til å bygge opp musklene. Men styrketrening ene og alene er ikke fullt så effektivt på fettforbrenningen. Men tren kondisjon 3 ganger i uken, og for all del bruk rockering i tillegg. Super trening for magemusklene. Men er det fettet du vil ha bort, så må du få opp pulsen betraktelig Eventuelt gå laaange turer.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 snakker dere bilringer på norsk :? savner mine bilringer under sexen jeg da.. da hadde han noe og holde på og styrte meg bedre.. hmmm ellers savner jeg ikke bilringene mine... de er jo der enda men de er såååå mye mindre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå