Gå til innhold

JEG HAR VERDENS BESTE SLANKETIPS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tuuuuuuuullllllllla! Skulle ønske jeg fikk se hvor mange som desperat klikket inn på dette innlegget nå:)

(ja, kjeder meg) moahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg har:

Drikk vann, masse vann!

Spis sunt, små og ofte måltider

Beveg legemet, gjerne større avstander enn fra sofa til kjøleskap!

Skrevet

1) Flytte til afrika

2) gi bort hele lønna si/autotrekk hver måned den kommer inn til f.eks redd barna....

3) skaff seg bendelorm

4) amfetamin

,-om målet er tynnest mulig kropp, og det er lik lykken, så er det MAAAANGE muligheter......

Selv har jeg innsett at er man ikke fornøyd med seg selv i utgangspunktet så hjelper det ikke hvor lite man veier :o)

Skrevet

Hahaha...bendelorm ja

Skrevet

Jippi! Jeg vil ha bendelorm!! Hvor selges de?? På nettet?

Skrevet

Noen tips for at den skal holde seg i magen slik at jeg blir tynn da??

Skrevet

Har ikke mye bruk for den i hjernen liksom. Den er tynn nok fra før...

Skrevet

He-he..

Katter kan få det av å spise fugler og mus...Rå, vel og merke..Og evt av å snuse andre katter i rumpa (hannkatter på hunnkatter under løpetid) Så det er mange muligheter ønsker_1_til.

Skrevet

Da skal jeg gå å snuse Tom i rompa og spise Jerry rå. Takk for tips! :-)

Skrevet

VEL DU HADDE DET IKKE HI, MEN DET HAR JEG:

Man må ikke bare ville bli tynn, men man må finne en vilje til å leve sunt. Man må gi slipp på det ønske om å leve slik som før, så må man ikke være redd for eller tro at livskvaliteten blir dårligere om man lever sunnere, litt mer nøkternt og er litt mer aktiv enn det man er i dag.

Det skal ikke så mye til, og gjør endringer du kan leve med!

Skrevet

Om man måler lykke i å være tynn greier man ALDRI og bli slankere...Om man går på slankekur vil man mest sannsynlig aldri lykkes,- iallefall ikke over tid...

Det er som NN over sier..Man må endre livsstil. Spise sunnere,- ikke nødvendigvis ALDRI mer spise snop og godt,- men sjeldnere,- og man MÅ svette, puste, pese og trene litt...

Også må man måle resultat i bedre helse og fysisk styrke..Måler man resultat i vekt og cm vil man ikke få betalt for anstrengelsene sine...

He-he, tviler på om jeg hadde giddet å leve som jeg gjør nå om målet var å bli tynnest mulig..Trener 6 dager i uka og snop kun i helgene, og må ofte stoppe meg selv i å prøve å snavle noe...Men er kjempefornøyd med den jeg er :o) FOr jeg kjenner jeg er i god form og sunn og sterk og energisk og FØLER meg bra... Men om jeg skal måle cm og veie meg hele tiden så hadde jeg nok følt at vekt og cm ikke tilsvarte det jeg "la i det" i form av å "nekte meg selv" snop/godteri og antall treningstimer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...