2 Hærligheter! Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hemorider,hvordan ser di ut?? Oppdaget to runde klomper ved endetarmsåpningen imorges,ca store som klinkekuler,men di er helt myeke/bløte og ikke noe vonde..Er dette hemorider eller noe heelt annet...)???
Moster1 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Det kan godt være hemorider ja. Smør på litt aloe vera gel, det kan funke! eller tendercare fra oriflame....
2 Hærligheter! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Ok..takk...hehe..Har aldri hatt det før..;D Så di går bort av seg selv eller`?
erteposen + 4 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Du kan kjøpe hemoride krem på apoteket. Jeg kan ikke forstå hvordan aloe vera kan hjelpe mot innvendige hemorider. Det viktigeste du gjør er å holde magen din myk. Det er vanlig å få når en er gravid fordi tarmen ikke jobber så godt lenger. Det kjipe er at det kan raskt blir verre etter fødsel fordi en trykker så hardt. Hemoridekrem er ofte lurt å ha med seg på føden om en har tendenser. De kan gjøre innmari vondt!!!
Johan Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Men på hemmoridekremen jeg har står det at den ikke skal brukes ved graviditet og amming...Kjenner du "erteposen" til en krem som kan brukes nå??
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 ac3 kan brukes av gravide. Den er dog ikkje like effektiv som de andre, men bedre enn ingenting.
erteposen + 4 Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Den bruker jeg nå. På apoteket har de god kontroll på hemoride produkt siden det er altfor vanlig. Jeg fikk en uvenn for livet etter første fødsel, og nå på slutten passer jeg på. De erfarne mødrene jeg låg på barsel med hadde med seg hemoride krem i fødebaggen:)
rosa76 Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde en stor drue etter første fødsel. Fikk krem på sykehuset, samt resept på stikkpiller. Drua var vekk etter ei uke og kom ikke tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå