Gå til innhold

klippe barna selv, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle da hatt en god saks + ett slikt "forklede" som man har hos frisøren rundt de.

Hvor kan jeg få tak i det eller har dere noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beste saksene koster MASSE, men er virkelig verdt hver eneste krone. Gå innom en frisørsalong og spør. Jeg har hatt menge sakser men ingen kan måle seg med de jeg kjøpte da jeg gikk frisørlinja og kjøpte skikkelige frisørsakser. Spesielt når en skal klippe utålmodige barn. Sånn kappe eller "forkle" som du kaller det finnes i mange frisørsett på eletriske butikker, men jeg vil si at et håndkle gjør samme nytten. Jeg bruker ofte et stort handkle og fester med en stor hårklype av mine.

Dersom du har gutter som du skal klippe og de ikke har sånn kjempe god tid han du kjøpe maskin med sånne til å sette på for ulike lengder. Bruk en lengde på nakken og sidene så ett hakk lengre på toppen, det blir liksom helt ok (mye bedre enn skjevt fordi de ikke sitter stille og ikke har tid til å bli ferdig). Når du skal "fikse opp" klippen etterpå bruker du maskinen uten de greien og en kam(i nakken, rundt ørene, og foren).

Om du invisterer litt nå i skikkelig utstyr og kan klippe ungene og mannen så sparer du FORT inn. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...