Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre her inne: Er det ikke normalt at far avtaler samvær med mor før han svarer/spør ungene?

Hittil har det vært sånn at når ungne spør om å få komme til han(er veldig sjelden de er hos han, og veldig sjelden han inviterer de) så sier han kanskje, vi får se, om jeg er hjemme...osv... så dette resulterer jo i at ungene går her og venter og venter på svar...og 95 % av gangene så blir det ett nei samme dagen som de var tenkt å reise! Snuppa blir jo så lei seg når dette skjer gang på gang... og nå har jeg sagt at heretter får han avtale med meg eller si nei med en gang.... Er jeg helt urimelig`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke urimelig. Kommer jo litt an på alderen på barna, men er det ikke mulig å få til en fast ordning?

Skrevet

Barna er 8 og 9 år... har skrevet samværskontrakt 2 ganger men det hjelper jo ikke... hittil i år har han hatt de 2-3 netter. men har ikke tall på alle de gangene vi har lagt våre planer på is for det "kan" jo være at de får komme til han...men synest at nok er nok, greitt at ungene selvfølgelig skal få være med han, men det må da kunne gå an å avtale med meg på forhånd, og da SKAL han ha de... ikke bare komme med sånn svada som han gjør nå!

 

Skrevet

Han kan jo ikke drive på slik! Skuffa barn og umulig for dere å planlegge. Du er ikke urimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...