Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 jeg tenker de kom rundt uke 24-25..... å da kom det masse....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Etter graviditeten faktisk. Hadde noen små svake før graviditeten også, pga vektoppgang. Har de i siden/på hoftene. Og det var vel disse som ble mer merkbare etter graviditeten. Men under graviditeten fikk jeg ingen,
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Noen merker på pupper og lår under puberteten, men ingenting under graviditeten, selvom jeg forventet det pga at jeg hadde det forrige gang kroppen vokste unormalt fort, men der tok jeg heldigvis feil:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 EN liten på magen SISTE uka.... :/ Fikk endel på puppene, men vet ikke når de kom. ;D
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Under fødselen.. på rompa og mellom låra. ..Man tror man går igjennom hele svangerskapet uten å få strekkmerker, så ser man etter man har født at man ikke slapp unna likevel. Søren å
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk min de første to mnd av svangerskapet. Fikk aldri noe etter det merklig nok. Og jeg har ikke lagt på meg heller
b10na&lillegull Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 pupper, rumpe og lår - med en gang! mage - nå! 36+2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 fikk over en natt helt på slutten av svangerskapet, magen bare "sprang" og fikk sjokk da jeg så i speilet en morgen at magen var fult av røde strekkmerker:(
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 etter termindato-på overtid:(Og jeg som var såå glad for at jeg ikke hadde fått noen strekkmerker:S
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #14 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk det med eldste ungen her. Et lite et kom sånn midt i svangerskapet, og jeg tenkte "jaja, det skal jeg jo greit klare å leve med";) Optimisten meg:) Så kom jeg til overtiden i svangerskapet; en uke over termin, våknet jeg med et veikart på magen, sånn nedenfor nalvenivå......... Ellers så kjente jeg godt til strekkmerker fra tidligere; fikk min del på rumpa og puppene i puberteten, faktisk. Med andremann fikk jeg ikke et eneste strekkmerke. Det syns jeg var litt rart, med tanke på at det virker som om jeg har hud som lett får strekkmerker.
AO3 Skrevet 5. juni 2009 #15 Skrevet 5. juni 2009 De kom ikke før rundt uke 33-34... Men da kom de fort!!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #17 Skrevet 5. juni 2009 Sånn omtrent halvveis i svangerskapet første gangen jeg gikk gravid. Denne gangen er nok huden ferdig tøyd for jeg har ikke fått noen nye enda, he he.
shari_z Skrevet 5. juni 2009 #18 Skrevet 5. juni 2009 På lårene i puberteten. På magen, så var det under 3. svangerskapet i uke 17. De er blitt ganske så lyse nå, bare 7,5 mnd etterpå.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #19 Skrevet 5. juni 2009 Rundt uke 19 på sidene, uke 23 på magen og da ble det bare mer og mer..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 Førstemann: aldri, fødte uke 37 Andremann: etter uke 34... pang sa det plutselig, fikk litt større mage det andre svangerskapet og gikk over termin så sikkert derfor.. fikk strekkmerker under navlen ned mot underlivet, men det ser ganske greit ut nå 14 mnd senere.. har aldri fått på pupper/lår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå