Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 jeg er uke 27 og har gådd opp 11 kg.. er det normalt? finnes det noen måte å gå ned i vekt uten at det påvirker babyn?? eller at man holder seg stabil i vekten??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Tror ikke det er så unormalt nei. Jeg er i uke 30 og har også gått opp 11 kilo, er ikke bekymret av den grunn. Noe vektøkning kan også skyldes vann i kroppen, er du plaget med det? Jeg har ikke noe vann i kroppen, så det er nok rent flesketillegg her, menmen, det blir jo borte igjen etterhvert etter fødselen.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Det er godt innenfor normalen ja. Så lenge du spiser noenlunde sundt gjevnt over og beveger deg litt, så har du gått opp det din kropp trenger å gå opp. Stapper du i deg søtsaker fra morgen til kveld og spiser alt du vil, så sier det seg jo selv hva du kan endre ;-) Jeg er selv nettopp begynte på min uke 32 og er gått opp 13 kg, men synes det er helt greit siden jeg vet at jeg spiser passe mye og stort sett sundt, har også en del vann i kroppen som veier litt. Det har kanskje du også?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 jeg vet ikke om jeg har vann i kroppen... hvordan vet jeg det?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå