frinella Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 jeg er så lei røyking og den lukta det medfører. Det burde vært boxser ala telefonkioser , med luftresere hvor røykerene kunne gått inn og tatt blåsen sin. .
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Stakkar deg, du får starte jobben du da, med å bygge sånne bokser over alt med luftrensere for røykerne..... Røyker ikke selv, hater selv lukta, men det er så forbaska mye kritikk over alt. Hold deg hjemme da om det er så ille. Det er forbudt å røyke inne når man er ute i offentligheten, så skjønner ikke problemet ditt...Når en som røyker tar seg en sigarett ute så kjenner man det så klart om man står for nære, men så flytt deg da, om det er så jævlig...! Gleder meg til å se om boksene dine blir en suksess i fremtiden, for regner med at det er du som tar ansvar for utvikling, økonomi og bygging av sånne bokser rundt om i landet da, i og med at det er ditt ønske Hilsen en røykfri person
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 hehe har bare en dårlig dag.. ikke så ille met som det er skevet.. Jeg ble så sur i ste når jeg var på vei hjem. på en tbane stasjon jeg var på brant det i et sånt askebeger og jeg ble dårlig av røyken som kom.. ble kvam og besvimte.. sykebil og hele pakka .. derfor så sur.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 skjønner du ble litt sur da ja, hehe, huff.håper det går bra med deg nå da . blir ekstra dårlig av røyk selv for tiden siden jeg er gravid. kjenner alt så mye klarere, og jeg har en datter som er hos faren sin annenhver helg som STINKER røyk når hun kommer hjem. Blir iritert hver eneste gang og må bade ungen og vaske alle ytterjakker og klær med det samme hun kommer hjem for lukta er grusom og det er flaut å levere en unge som oser av røyk fra uteklær og hår i barnehagen.....så tro meg, jeg HATER selv røyk. Bare lei av klaging på røykere, de er mennesker med en last, kan være godhjerta , real, snill, hjelpsom, gode mødre/fedre osv osv likevell om de tar seg en blås
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Syns det er greit med røyking nå som de må ut å røyke. Man kan ikke nekte de røyk overalt. Nå har vi fått det som vi ville med røykfrie resturanger, utesteder osv osv. Så da kan de stå ute i all slags vær med sneipen i kjæften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå