Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 jeg hadde en så kalt bestevennine, vi fortalt alt til hverandre og var alltid der for hverandre, også gikk hun og lå med eksen min som jeg var glad i og hadde god kontakt med uten og si en dritt til meg. og det værste av at er jo det at de er blitt sammen , jeg føler at jeg har både mistet en venniner og en god kamarat på en måte. har ikke kontakt med de. jeg prøver og glemme de men det er vanskelig fordi vi har fellesvenner, og jeg har ikke så mange venner. jeg er hjemme med gutten min og det er vanskelig og blir kjent med nye folk. jeg har en fantastisk samboer og sønn , men samtidig tenker jeg veldig mye på henne og til og med drømmer om de. det er helt sinnsyk. har noen her råd til meg+ hvordan kan jeg kommer meg videre og glemme om de? jeg føler hun har sviktet meg på en måte..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Om du har samboer og barn med han burde det ikke være noe problem at de er sammen. Legg tilside disse tankene og heller gjennoppta kontakten med de. Ikke mist to venner på grunn av dette.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 det er det jeg ikke klare fordi da meg og han var slengte hun så masse dritt om han og jeg skjønner ikke hvordan kan hun være forelsket i han nå. føler at hun var sikkert sjalu mens jeg var sammen med han, og nå fikk hun endelig som hun ville.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil slutte å være venn med henne fordi hun er sammen med en som du IKKE er sammen med lenger. Hun har da ikke informasjonsplikt overfor deg heller? Kan du ikke bare se stort på det da, så kan dere være sammen og ha det gøy, både bestevenninnen, eksen din som du sier du nå var god venne med (eller var det mer, siden du blir sur fordi han kom sammen med venninnen din) , din fantastiske samboer og deg? det må da være det beste.
Miss Misantrop Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg skjønner godt at du føler deg sveket. Har du mulighet for å skaffe deg en hobby som du kan få flere venner igjennom? Hva har du av interesser? Det kan lønne seg å finne en hobby som innebefatter turer og overnattninger, slik skapes sosialebånd. F.eks. Håndball, voksenkorps, ridning, ski o.l. Bruk fantasien. Ingen grunn til å gråte nye tårer over gamle problemer. Opp og frem, så glemmer du disse drittsekkene.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 takk for svarene, jeg må bare tenker på hvor bra jeg har det egentlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Dette kunne nesten ha handlet om meg... Jeg ble sammen med eksen til en venninne. De hadde vært sammen som ungdommer og nå var hun forelsket i han igjen, men han var ikke veldig interesser. Jeg var med på å snakke drit om han (siden han ikke var interesert), som en støtte til venninnen min. Jeg mente det ikke, men ville ikke avsløre at jeg var forelsket i han siden venninna mi ikke var over han ennå. Etter en tid fant han og jeg ut at vi var forelsket i hverandre. Vi ble sammen og har nå et flott familieliv. Hun reagerte negativt på at vi ble sammen, selv om hun hadde kjæreste. Vårt vennskap med venninnen gled sakte bort. Ikke bevist fra vår side, men hun trakk seg unna og fikk nye venner som var mer interesante virket det som. Har prøvd å få kontakt med henne igjen, men hun er unnvikende. Hadde hun kommet og ville vært venner igjen, hadde hun vært hjertlig velkommen. Jeg føler ikke at jeg har sviktet venninnen min. Det kunne aldri bli noe mellom henne og eksen igjen og hun hadde fått seg ny kjæreste før vi ble sammen. Mitt råd til deg er det samme som jeg ville gitt venninnen min om hun hadde spurt meg: Gå i deg selv og erkjenn at du har en samboer og sønn du elsker. La fortiden gå! Godta at du føler seg sviket, men hev deg over det. Ikke la det ødelegge fremtiden for deg! Forsetter du å være bitter, kommer du aldri til å føle deg bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå