Gå til innhold

jippi!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt om kostholdet og spiser lite og sunt, men klarte ikke å gå ned noe likevell, men så starta jeg på slankepillen Alli, og jammen har jeg gått ned 1.5 kg på en uke!!!! Endelig får jeg litt motivajon!!

Har ikke hatt noen bivirkninger heller!

Flere som har prøvd denne pillen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den men har lyst. Har klart å ta av 5 kg med ommlegging av kosthold og trening, men nå har det stått stille i 2 mnd selv om jeg er flink.

Har du gjort noe annet denne uken? Mindre matlyst? Spiser mindre?

Skrevet

Jeg har tatt pillen til frokost, lunch og middag. Spiser lite til hvert måltid. Spist frukt/ grønnsaker mellom måltidene og tar meg god tid når jeg spiser. Har beveget/ trimma litt, men ikke så mye. Så håper at jeg går ned enda mer når jeg begynner å trene!

Har ikke fått mindre matlyst, men kjenner at når jeg spiser sakte så kjenner jeg når jeg er mett, og dermed spiser jeg lite også. Skal sies at jeg har gått på enslags diet en stund, så magen er blitt vant med litt mindre mat.

I pakken til Alli ligger det masse fin informasjon, både om mat og virkningen av pillene. De virker bl.a ikke om du tar de før et måltid som ikke inneholder fett. (men alt inneholder nesten fett, untatt frukt og grønnsaker.)

Jeg annbefaler i allefall disse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...