Gå til innhold

Ammeslutten har gått SÅ greit:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tør jeg "si" det høyt, he he - har ikke ammet jenta mi på 22 mnd siden søndag, og det har jo gått helt smertefritt:o) veldig overraskende, for hun var jo en veldig puppe-jente. Kuttet først ut puppen på dagtid, så morgen-puppen og til slutt kvelds-puppen. var den jeg gruet meg mest til å slutte med, for jeg trodde det skulle bli et mareritt å legge henne uten...men det gikk jo helt fint:o) Hun har spurt etter puppen et par ganger, men jeg sier bare at det er tomt, så er det liksom greit;o) Veldig deilig å være ferdig, samtidig som det faktisk er litt trist at den delen er over...men hjelpe meg, hun er jo snart 2 år, og jeg kunne jo ikke fortsette i all evighet heller;o) Er veldig glad for at jeg har ammet såpass lenge - er mye kos i amming og særlig bra har det vært når hun har vært syk og ikke spist - puppen ville hun alltid ha;o)

Nå gruer jeg meg bare til å legge på meg...jeg skal jo strengt tatt legge på meg, men vil jo ikke....og er redd for å miste kontrollen nå som jeg ikke ammer lengre. Sist jeg ammet begynte jeg ikke å ta av skikkelig før etter ammingen var ferdig, men nå har jeg jo gått nedveldig mye mens jeg har ammet...håper bare det ikke raser opp nå da;o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...