Gå til innhold

Jeg hater sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør virkelig det, det gir meg ingenting, synes det kjipt og vil bruke tiden min på andre ting som å slappe av, sove, eller se på tv. Har alltid vært sånn, men ble nok værst etter jeg ble mor. Dette tærer på samboer som er veldig glad i det. Jeg må til pers en gang i uken, det må jeg bare tvinge meg til for at vi skal kunne fungere. Jeg har aldri tanker om sex, fantasier, eller lyst av noe slag. Er jeg helt unormal, føler at ingen har det sånn som meg. Jeg har ikke blitt sexuelt misbrukt, men slet med mye dårlig selvtillit når jeg var i tenårene, som ødela mye. Men nå er jeg over 30, og sex er noe jeg gjerne ville droppet helt..

Noen andre som har det sånn???? Noen råd for at jeg kan få noe lyst på sex????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil faktisk anbefale deg å prate med en ekspert på det området. Tror det er noe som heter sexolog (kan være jeg tar helt feil her).

Sex skal være deilig og avslappende, og det er en viktig del i forholdet, spesielt etter man har fått barn. Det er gjerne den ene stunden man har med sin kjære til å være intim og kjærlig.

Har du prøvd å ha sex oftere for å se om lysten kommer? Vet at det er en metode noen bruker..

Skrevet

Leste et stykke om aseksuelle i en av magasinene til enten dagbladet eller vg. Interessant lesning! Kanskje du skulle google det litt?

Skrevet

Takk for råd og tips. Vi prøvde faktisk sexolog engang, men her vi bor har vi liksom en sexolog i et helt fylke omtrent.. Jeg synes ikke sexologen helt forstod problemet, hun ville involvere samboer og gav oss øvelser som vi skulle gjøre hjemme.. Men det ble for søkt, interessen min er ikke der, selv om jeg på en måte gjerne vil fikse dette.... Tror jeg er et håpløst tilfelle... Skal google aseksuelle.... :-)

Skrevet

Kan jo være at du produserer for lite testosteron. Dette hormonet skal finnes i små mengder hos kvinner og er viktig i forbindelse med lyst.

Skrevet

Ja hadde vært fint om det kunne vært noe sånt, så kanskje man kunne tatt noe for det.....

Har vurdert å sette inn kobberspiral istedetfor p-piller, men har totalangst for å sette noe sånt inni der... så utsetter og utsetter det...... Men er ganske sikker på at det ikke vil skje så veldig mye om jeg kutter ut pillen, det sitter nok mest i hodet.

Skrevet

Man skal aldri si aldri...

Jeg var slik du beskriver det,når jeg gikk på p-piller. Etter at jeg sluttet med p-piller (har ikke brukt dem på 5 år) synes jeg (og ikke minst samboern min) at jeg har mye større sexlyst.

Før kunne samboern min rett og slett være en "plage" når det kom til den biten av forholdet, nå er det nesten omvendt *hihi*

Du behøver ikke sette inn kobberspiral for å slutte på pillen,hva med ladycomp eller babycomp?

For meg tok sexlysten seg sakte opp etter jeg sluttet med p-piller. Tok meg flere år å komme dit jeg er i dag,men merket sakte men sikkert at det ble bedre dess lengre tid det gikk fra jeg sluttet med pillen.

Lykke til! :)

Skrevet

Ja det burde nok prøves ut, har nesten alltid gått på pillen, bortsett fra når vi skulle bli gravid, men da ble jeg gravid på første forsøk, og når jeg gikk gravid, men lysten var jo ikke akkurat på topp da heller.

Takk for oppløftende ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...