Gå til innhold

vasker dere nye klær fær dere bruker de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjlr jeg stortsett, spes barneklær. men er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ihvertfall det som skal inn mot huden!

Skrevet

Her vaskes konsekvent alle nye klær....min eks svigermor vasket ikke nye sengetøy engang...det syns jeg er spesielt- men det er meg...vil at alt skal vere rent før jeg eller barna- eller gubben tar det i bruk :)

Skrevet

Vasker alt til sønnen min, alt av sengeklær til alle og alt av undertøy. Gensere og bukser er det ikke alltid jeg vasker til meg selv. Hva samboeren min ønsker og ikke ønsker å vaske bestemmer han selv:-)

Skrevet

Ja, alt vaskes! Etter og ha kjøpt ting, tar jeg av alt av lapper og slenger de i skittentøyskurven.

Men innimellom, om jeg f.eks. har kjøpt en ny topp til en fest på kvelden og ikke rekker å vaske den, dropper jeg det.

Men uansett ALLTID til barna.

Skrevet

Nei, kun undertøy til ungene og babytøy første året. Er sikkert litt rar, men elsker å ta på meg helt nye klær som lukter butikk, hehe.. Vet det er mye dritt i klærene før vask, men reagerer ikke på det, så jeg antar det går fint da.

Skrevet

Her vaskes alt! Unntatt Reimadresser, ytterklær til oss voksne, osv... Men i utgangspunktet alt...

Skrevet

Alt til barna, ikke ytterjakker og bukser som er utenpå. Ellers håndkler og sengetøy. Til oss voksne, bare undertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...