Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg og min søster tenkte å arrange et kurs, der vi lærere både foreldre og barn til å bruke tegnspråk, men ikke direkte som de døve bruker, uten baby-tegnspråk som vi har sett har vært veldig bra for mange barn, klassene/kursen vil bestå av at vi synger med både foreldre og barn på tegnspråk og dermed får barnet lært seg å utrykke seg med tegn. Min søster jobber i barnehage med de minste, og fått mye skryt av både foreldre og andre ansatte å ha lært barna (under 1 år) og kommunisere med kroppen. Vil legge til at jeg og min søster er aktive tegnspråksbrukere og har jobbet med barn. Lurer på om dette kan være en god ide?? Les mer her: Før å mestre kunsten å tale, babyen din har store problemer med å kommunisere sine behov til deg. Det kan føre til frustrasjon for deg begge deler - men det er en løsning. baby tegnspråk er raskt blitt populært som et middel til å akseptere - og å reagere på - en ung babyens behov. babyer kan bli undervist i tegnspråk fra en hvilken som helst alder, men de virkelig begynner å ta varsel om skilting fra rundt seks måneder, og kan begynne å bruke dem fra så tidlig som syv-åtte måneder gammel. som mange foreldre vil vitne, babyer forstår en forferdelig mye mer enn de er i stand til å kommunisere gjennom tale på dette stadiet. noen foreldre frykter at bruk av barnevogn tegnspråk hemme deres barns tale utvikling senere. forskning på dette temaet, men viser at barn lærte baby logge på barndom gå på å utvikle superb språkkunnskaper. i enkelte tilfeller kan de lære å snakke tidligere og har ofte en økt evne til å lære andre språk. det er andre fordeler ved å innføre baby tegnspråk - studier viser at barn som registrerer ofte utvikle en høyere enn gjennomsnittlig iq. den store fordelen for foreldre, selvfølgelig, er å være i stand til å identifisere sine babyer behov og svare på riktig måte - lettelser i frustrasjoner som kan føre til tantrums. Når denne kanalen for kommunikasjon er åpen, mange foreldre mener at en dypere bindingen med sine barn er dannet, å skape en god følelse av harmoni. Det er ulike metoder som tou kan lære å signere med barnet ditt - ingen tidligere kunnskap er nødvendig, slik at læring sammen med barnevogn er en del av moroa! det er viktig å huske på å si ordet når innføre noen tegn til baby og å bruke skiltene konsekvent - både i hjemmet og utenfor den. også, prøver å kjent noen som bryr seg om barnet ditt med skiltene de bruker. Noen mennesker liker å oppfinne sine egne skilt til bruk med sine babyer, mens andre foretrekker å bruke konvensjonelle tegn basert på formelle tegnspråk - Fordelen med å bruke disse er at de er anerkjent av en bred gruppe av folk. det er mange bøker, DVDer og flashcards tilgjengelig, basert på formell signering, som gjør det mulig å lære dette nye ferdigheter både enkelt og morsomt. tar hensyn til de fordelene som denne enkle kommunikasjon kan gi, det er ikke rart at flere og flere foreldre benytter baby tegnspråk - og oppnå et fascinerende innblikk i deres babyer 'sinn! christine Albury er forfatter av http://www.homemade-baby-food-recipes.com, slik at du kan bli sjef chef for en helt spesiell liten kunde. for mer informasjon om læring og bruk av baby tegnspråk, gå undervisning baby å logge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå