nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Har et par bukser til henne i str 86. De har hele tiden vært fine i bena, men har en gigantisk saggerompe der bleia skulle vært... Kjøpte noen i 92, tenkte at de ville være bedre i fasongen fordi 92 er jo på store barn avd på HM. De var perfekte i bena, men jeg er sikker på at jeg kunne fått 3 barn inn i livet/rompa på dem. Hun har 1 bukse som sitter perfekt, det er en Levis bukse. Men jeg har ikke råd til å kjøpe mange 500kr bukser til hverdagsbruk... Hvor kjøper dere bukser?
Tommage♀♂ Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 De olabuksene jeg har kjøpt på hm har vært tenåringsbukser, uten plass for bleie. Finner ingen bleiebukser der jeg.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Da får du kjøpe guttebukser. Har en som bruker str.92 i bukser og merker ingenting til "bleierompe" på de buksene i hvertfall. Det er dårlig med rosa pynt på guttebuksene da:-))
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Har kjøpt bukser som sikkert er unisex bukser, uten dill på... :o/ Kanskje det er jenta mi som har rar fasong..?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 He he ja det er sikkert det:-)) Litt liten i rompa, men hvem vil ikke være det?? Hvor kjøper du forresten Levi`s bukser til så små? Har lyst på....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 Den hun har nå er kjøpt på barnas hus. Har kjøpt på Junior barneklær før. Har også kjøpt det i en barnebutikk i Sandefjord. Tror de har på Zansibar (?) i Bogstadveien. Fikk også en i gave som er importert fra USA, sikkert fra babygap eller noe... Har aldri kjøpt de på full pris, kun salg...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Ok. Er jo sikkert billigere i USA, men dog. Hadde vært kult å ha til begge guttene. Junior har de her, og det er jo ikke lange veien til Oslo, det var bare det å gidde da;-))
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 Kjenner til den med å gidde... Merker at jeg sparer mye penger på at vi har flyttet bort fra et senter med Junior... hehe De vi har hatt er iallefall kjempefine i fasongen. Og den jenta mi hadde da hun var ca 1 år krabbet hun mye med ute uten at det er et eneste merke på knærne. Så de er slitesterke også. Man får det man betaler for. Men jeg skulle gjerne ha funnet andre billigere bukser som var like fine i fasongen. Eller så får jeg satse på en varm sommer med bare lite tøy og kjøpe Levis på salg til høsten ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Du får kjøpe tights til henne da ;-) Ja, jeg er igrunn ikke særlig opptatt av merker, her går det mest i Lindex og H&M, men kult å ha noe litt tøffere også:-)
erteposen + 4 Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Jeg finner stort sett bare jeans til mine gutter på hm, og enda vanskeligere ble det etter bleieslutt. De er smal, lange og drar ingenting over rumpa. HM sine bukser, og jeg har brukt nøytrale jentebukser til dem også derifra, som er tight fit passer.
05juli Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Akkurat dette problemet hadde jeg også.Eneste buksa som satt fint var ola bukse fra Diesel. Men den er jo igjen ganske dyr
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2009 Kanskje jeg bare skal la henne gå naken... Er jo det hun helst vil uansett ;o) Er ikke så opptatt av merkene jeg heller egentlig (selvom det kanskje hørtes sånn ut...), det viktigste er at de sitter godt og er behagelige. Har en knallfin Benetton bukse til henne, sitter perfekt, men den er så trang i lårene at hun ikke greier å klatre opp i sofaen... Kanskje hun må begynne å være med på handletur, så får jeg tvinge henne til å prøve klær... Det som hun er så glad i ;o) haha
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #13 Skrevet 5. juni 2009 Ha ha ha da ønskes du lykke til!!! Hihi hi lille snuppa i prøverom:-D
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2009 Jepp Det eneste som er interessant å prøve er sokker. Hadde kjøpt sokker til henne her en dag, og i løpet av 1 time hadde hun tatt av og på seg alle sammen (10 par). Kjøper jeg noe annet blir hun veldig glad, men spør jeg om hun kan prøve det for å se om det passer stikker hun av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå