Gå til innhold

Hm, vil dette funke tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at UL kke er helt, helt sikkert, men de to vi har vært på har vært temmelig overbevisende på at det er jente i magen. Vi ble vist tre streker fra alle tenklige vinkler på begge, "hoppbakke" i profil på den ordinære hvor det absolutt ikke var antydning til noen tissefant og pung, 3D på den ved 27 uker hvor det rett og slett så ut som en naken jentebaby når de somet inn mellom beina osv. Skal godt gjøres at de har tatt feil, selv om jeg nok ikke kommer til å føle meg helt sikker før ungen er ute ;-)

å har jo jeg tonnevis av gutteklær etter å ha hatt tre gutter, men må innrømme at det ikke frister å bruke lyseblått til jente. Gutteklærene vi har, de som er veldig guttete i fargen og med tekstpåtrykk (alla "babyboy") tenkte jeg derfor å enten gi bort eller kaste etterhvert.

Så kom jeg til å tenke på noe nå. Har et par meter med rødlilla bomullstoff (sterk farge) jeg skal vaske. Om jeg nå putter noen lyseblå bodyer og sparkebukser i vask sammen med dette stoffet, vil det bli lilla da tror dere? Hadde jo vært litt kult i så fall :-) Noen som har prøvd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. vet ikke om det stoffet du har farger av...? Kanskje lurere å bare kjøpe skikkelig farge for å farge tøyet?

men om du uansett skal kvitte deg med guttetøyet så kan du jo prøve! Det verste som kan skje er at det ikke funker.

Skrevet

He, he..du er litt av en tviler:)

Det er jo ikke verre enn å prøve. Vil du være mer sikker så klorer du tøyet først, og så putter det i maskinen.

Skrevet

Blir overrasket om det ikke farger av, men selvsagt, jeg vet jo ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...