molly polly Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Er i uke 9 nå og jeg sover fortsatt på magen. Er det uheldig, eller går det bra frem til det blir ubehagelig? Tenker mye på det.
Tutta:) Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Men kjære vene,sov på magen.. ikke meningen og virke frekk men prøv og ikke tenk på alt sånt! Lev så mest mulig normalt som du kan;)
Mammas lykkebarn Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er i uke 10 i morgen og nyter å kunne sove på magen:)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Januarkos: Dette tenkte jeg mye på forrige gang jeg var gravid. Denne gangen ligger jeg litt på magen, men blir fort ubehagelig. Så lenge du klarer å ligge på magen, så gjør det=)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg klikket meg inn her med en feil, måtte bare svare på denne.. Du kan virkelig sove på magen helt til det blir ubehagelig for deg...altså langt uti graviditeten. Jordmor har poengtert til meg opptil flere ganger at det er helt ufarlig..var litt nervøs selv! hihi...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er i uke 9, og sover så mye jeg kan på magen fram til at det ikke er behagelig lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå