Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Enn å være mor, og bruke penger på klær og se bra ut.. Blir veldig deprimert av dette, har ingen talent og har ikke høyere utdannelse, men ønsker å bli noe... :-/ vet virkelig ikke hva jeg kan gjøre!!
blond Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Du har potensiale til langt mer enn du tror! Ingen er mestre på første forsøk. Finn noe du liker å gjøre og prøv, ikke gi deg!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Vel, jeg har det på samme måten. Jeg heller ikke flink eller har talent til noe...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 jeg vurderer faktisk å gifte meg og bare få barn og være hjemmeværende. noe så deprimerende, jeg drømmer om å gjøre noe stort men.. hva?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Har det også sånn, ikke flink til noe. Men jeg er en god mor, og elsker det, så nå tenker jeg ikke så lenger mye over på alt det negative.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Du er ikke alene om det.. Jeg er heller ikke flink til noe som helst.. Talentløs, ikke flink i sport, spill, ikke noe særlig utdannelse.. Men jeg var faktisk ganske flink på skolen da:) Føler meg heller ikke som noen god mor heller, men alle rundt meg sier jeg kjempeflink med barna mine, så får vel tro på dem. Er forresten flink til å shoppe jeg også, men det er vel ikke akkurat noe talent.. Er enig i at det er deprimerende å ikke være flink til noe. Jeg har ikke engang en hobby, for jeg er ikke flink til noe på den måten heller.. Og jeg har prøvd mye rart.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Hvis du er en god mor, så kanskje du ville vært en god førskolelærer også?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 glem det, orker ikke å jobbe med unger !! haha..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 synes det er gøyt å hjelpe andre med klesstilen, elsker å lese moteblader, vet alt om sminkeprodukter osv, er ganske betatt av sånne ting. Kunne tenkt meg å bli make up-stylist eller noe, men er det noe bra jobb da?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Til HI! Om du er flik til å være mor, bruke penger og se bra ut, har du jo fantastiske karriæremuligheter allerede her! Hva med å hjelpe nybakte mødre, eller andre, som føler seg som striesekker med fornuftig og billig shopping av klær, samtidig som du hjelper de med å finne riktig stil og og får de til å føle seg freshe igjen? Litt sånn PT, bare med styling og utseende? EN trenger ikke høyskole for det vet du
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Se mitt svar 14:19 Dette er en fin jobb med mer muligheter enn kun å legge "å så pen" sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå