Gå til innhold

Dere som har omplassert dyr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en katt som driver meg til vannvidd. Maser hele dagen, og er utrolig intens. Hun fikk en hjerneskade etter et fall som liten(før vi fikk henne)som sikkert forklarer oppførselen. Jeg har ikke tid til å ta meg ordentlig av henne, nå som jeg har to meget aktive smårollinger løpende rundt her. Har konstant dårlig samvittighet for pusen. Har prøvd å gi henne til alle jeg kjenner, men ingen har mulighet..

Så det jeg lurer på er hvordan det fungerer å levere katten til omplassering? Pleier det å ta lang tid før de får nytt hjem? Avliver de dyrene hvis det tar for lang tid? Koster det noe?

Hun er en utrolig søt pus, liten og nett.

Jeg har jo egentlig ikke lyst å gi henne bort.. Men hun krever så mye, og jg klarer ikke dekke hennes behov..Syns synd på henne.

Vil heller ikke gi henne til folk jeg overhodet ikke kjenner, men vet snart ikke min arme råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga bort mine to katter på finn .no til en veldig snill dame .Jeg har fortsatt kontakt med henne og kan komme å besøke kattene når jeg vil.

Skrevet

åh, Har ikke tenkt på Finn.no.

Men det var jo en god ide:)

Jeg vil gjerne ha videre kontakt også!

Takk for svar!!

Skrevet

Har ikke omplassert egne dyr, men leverte en hjemløs katt på dyrebeskyttelsen. De stelte han og ga han nødvendige behandling, og kastrerte ham. Han fikk nytt hjem etter et par mnd. De dumme var at jeg ikke fikk vite hvem som hadde overtatt ham, for jeg skulle gjerne tatt kontakt med dem. Denne pusen fortjente et godt hjem. Men kommer vel litt an på hvor man bor, i Oslo f.eks er det jo ekstremt mange katter og det tar lenger tid å omplassere, en her vi bor. Tar en stund før de avliver hvis katten er omplasserbar. Lykke til. Finn.no er alright, fint å kunne sile ut folk og velge selv hvem som bør overta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...