Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde kanskje jeg skulle slippe kvalmen i dag, men fikk den akkurat nå..hehe. Det rare er at jeg sitter og håper den skal komme hver dag, for kvalmen er et godt tegn, men når den kommer ønsker jeg den langt vekk igjen!! Haha :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt er formen ganske grei. Fikk frokost på senga i et forsøk på å unngå kvalmen, og prøver å bevege meg minst mulig. Er jammen ikke lett med en på 17 mnd her :)

Jeg ønsker IKKE kvalmen! I går spøy jeg fem ganger :(

Skrevet

5 gange`? Da skal ikke jeg klage. Kommer ikke ut noe her og spy er jævlig! Er bare skikkelig kvalm uten at det skjer noe jeg. Ekkel det og, men takker meg til det. Håper det gir seg på deg snart. Langt på vei?

Skrevet

Og nå spøy jeg igjen :(

Er i uke 9 nå. Klamrer meg fast til håpet om at det gir seg snart! Du bør prise deg lykkelig, ja :)

Skrevet

Huff, så ille å spy sånn! Når begynte du med det? Den samme uka du ble kvalm eller dro det seg på?

Krysser virkelig fingrene for at det gir seg snart. Føler masse med deg!

Skrevet

Var kvalm i en uke før jeg begynte å spy. Har spydd noen ganger i uka fram til i går. Er nervøs for at jeg har fått hyperemesis :/

Du er ihvertfall super heldig! Da jeg var gravid med førstemann var jeg bare kvalm av og til.

Skrevet

ja:) heldig hittill. Er bare 5+3. Ble kvalm allerede før jeg testet positivt. Håper bare ikke det blir værre.

Masse "god bedring":)

Skrevet

Åh, jeg er helt fri for kvalme, nesten :) Så formen er fin stadig støtt... Misunner ikke dere:\

Skrevet

Formen kunne vært bedre.

Er mye kvalm , men kaster heldigvis ikke opp.

Er også mye plaget med hodepine. :(

Skrevet

Hei.

Jeg er veldig trett, ellers i fin form. Er veldig spent på dette svangerskapet, har ei lita pia som nylig fylte 1 år. Håper formen holder seg, hvis ikke kan det bli hardt.

Ha en fin dag alle sammen. Og god bedring til dere som er kvalm og spyr!

Skrevet

Hei!!

formen kunne absolutt vært bedre..

er fryktelig kvalm,kaster ikke opp, men brekk meg mye....

er no i uke 8, har vært kvalm siden uke 5, og det har blitt verre :(

håper bare eg slipper å kaste opp.

god bedring alle sammen :)

Skrevet

Hmm.. Må nok innrømme at jeg er kvalm også. Var ikke det spor kvalm sist gang, og har innbilt meg at jeg ikke skulle bli kvalm denne gangen heller. Men har gått med en sterk sultfølelse nesten hver dag, og hvis jeg ikke spiser da, kommer kvalmen krypende. :( Det verste er at jeg nesten ikke har noe i kjøleskapet jeg har lyst på. Blir bare kvalm av det. Det eneste som frister er gullerøtter! Som jeg ikke har....

Skrevet

Formen er ikke på topp nei. I tillegg til at jeg er plaget av kvalmen som kommer og går til stadighet, er jeg på toppen blidd forkjølt. Så nå ligger jeg her på sofaen med feber og pottetett nese=(

Var ikke kvalm i det forrige svangerskapet så dette er helt uvant for neg....

Skrevet

Kvalm her og, men har heller ikke kastet opp, så priser meg lykkelig for det ihvertfall. Det største problemet for meg er trøttheten. Klarer nesten ikke gjøre noenting, blir svimmel og må sove et par timer bare jeg anstrenger meg bittelitt... Litt til å bli gal av. Har blitt delvis sykmeldt. Men jeg trøster meg med at det er ikke så mange uker til det blir bedre(hvis det blir som forrige svangerskap). Er 7+1 idag. Er litt glad også for å kjenne symptomene, for da går det fortsatt bra inni der... =)

Skrevet

Vært lite kvalm i dag, helt til akkurat i sta. Tror jeg har fått noen magebakterier som "går" på jobben. Håper det går raskt over! Er nemlig bittelitt sliten av å være uggen daglig ellers også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...