Gå til innhold

Stamceller fra navlestrengen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt i en graviditetsbok jeg har om at det er mulig for rundt 5000kr å hente stamceller fra navlestrengen rett etter at barnet er født og lagre de. Men sto veldig lite om dette.

 

Noen som har saklige synspunkter for hvorfor man bør/ikke bør gjøre dette?

 

Vet veldig lite om det selv, og vet at det ikke er forsket så mye på dette med stamceller. Men hvis man har råd og barnet ikke tar skade av dette på noen måte (siden det er etter fødselen og navlesstrengen uansett skal kuttes) Er det ikke da "lurt" å lagre noen stamceller tilfelle man kan få bruk for de senere ved sykdom osv? De kommer jo til å forske mer og mer på dette

 

 

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...