Lindafa Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Vet at det egentlig ikke skulle vært så vanskelig, men det er litt verre når jeg ikke husker sist mens :S *susehue* Kan man be om tidlig UL for å sjekke sånt? Kan jo ikke gå rundt kjempe lenge og ikke vite? Ååå.. er sååå glad :D 2 pos CB tester i går.. Trodde ikke mine egne øyne jeg
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer så masse:) men du, husker du når du hadde eggløsning? Prøv å tenk etter hva du gjorde den uka du fikk mensen... hvor var du? Mensensmerter? Plutselig kommer det sikkert til deg..hihi:) ring legen og hør om UL:)
Tutta:) Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hei! her er det et suse hue til:) jeg husker heller ikke,har ennå ikke fått noen endelig termin men etter UL så er det sånn ca rundt 13.nov...legen sender henvisning til sykehuset hvis du sier du ikke vet!(gjorde min iallefall)!
Lindafa Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Så bra Flotte råd.. Skal si i fra til legen til uken så ser vi.. MEn vil jo gjerne vite litt mer når det er Tuusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå