Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg trenger saart tips til super ferie med 1 1/2 aaring og mann. Vi har ferie 1 maaned i aar og absolutt ingen planer, men droemmen er varme og et flott og rolig sted og bo, gjerne idyllisk og med et barne basseng for minsten.

tips??

ps. cruise er ikke oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tar vi en tur til Rhodos, Sunwing Resort Kallithea.

Har ikke vært i syden før med barn under 2. Men nå blir det 2 uker. Leste faktisk en tråd her på dib og ble inspiret og syntes det så bra ut.

Og forhåpentligvis en tur til Sommaland i Bø.

Mange fine steder og reise da.

Ving har Happy baby leiligheter, tilrettlagt for barn under 2 år. Alt på bakke plan og med gjerde. Det er bedre filmer på ving.se Eller du kan velge bambiopakke eller bare reise seng.

Lykke til og God sommer!

Skrevet

Norgesferie - vi bor i bilen. Billig, greit og på barnets premisser! (kjører når hun skal legge seg på de lange øktene og ellers når det er sovetid)

Blir masse ute og det er best for små og store! Håper på bra vær, men det går da fint uansett så lenge man har gode klær!

Skrevet

Nord-Norges ferie i bil! Gleder oss veldig :)

Skrevet

I slutten av august reiser vi til Kypros =)

Vi reiser med Startour til et Blue Village hotell/leilighetskompleks. Dette hotellet (Nausica Beach) er barnevennlige m barnebaseng som har solskjerming. Det er ellers gratis leie av reisesenger og mulighet for å leie barnevogn. De har og kveldsunderholdning for barn bla. barnedisko og bamseshow. Har lekeapparater og minigolf, lite tog som går rundt å rundt så barna kan sitte i ++ , vannpark (lysshow greier) rett i nærheten. Og ikke minst en flott badestrand! :) Hotellet ligger i gåavstand til gågate m restauranter og butikker. Kan og bestille frokostbufe, halv eller helpensjon på hotellet :) Er matbutikk inne på hotellområdet.

Har vært på plassen to ganger før, en gang på et anna hotell og en gang på dette. Er kjempe fornøyd med plassen :)

Skrevet

Lille sprelle:

Bilferie - har dere campingvogn eller bobil? eller hvordan gjør dere det?

Hvilke steder besøker dere?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi reiser til Bahia Feliz på Grand Canaria. Er en egen liten barne-ferie-landsby har jeg hørt :-)

Skrevet

Bjørnen Collargol

Du kan glede deg t Bahia Feliz. Vi var der i fjor med småen, da var han 11 mnd. Storkoste seg :) Rolig og avslappende sted :) Gikk mye tur på ettermiddagene.. da kom det en frisk vind innover (Noe som visstnok kommer hver dag..Vind fra Sahara ørkenen..) som gjorde det mulig å gå å se seg rundt uten å kovne av varme :) Etter spaserturen gikk vi å spiste middag, for å så gå tilbake til leiligheten å sitte på balkongen m litt vin/brus og scrabble, mens pjokken lå og sov :) Kjempe koselig! :)

Skrevet

Ble alenemor for ikke så lenge siden og har dessuten ikke ferie i sommer. Men jobber natt da, så har generelt mye fri :)

Litt begrenset økonomi, så her blir nok sommern tilbrakt på Huk, Langøyene, Steinbruvann og på hytta til mor og far.

Gleder meg! :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar!

har nettopp hoert jeg har faatt kysse syke saa naa er det ikke sikkert vi kommer oss noen steder allerede-men haaper veldig jeg skal bli frisk snart:)God tur til dere alle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...