Gå til innhold

Hvor mange prøver på søsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også tenkt å prøve etter sommeren. Håper det klaffer nokså fort denne gangen også.. men man vet jo aldri. Uansett, spennende blir det! Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle være klar igjen så fort, men sånn er det..

Vi har ikke prøvd å få søsken enda, men jeg ble gravid fordet...

Brukte over ett år for å få til andremann, så dette var virkelig uventet. Er litt i sjokkfasen enda, men kommer meg vell etter hvert :/

Vi hadde tenkt å ha rundt 3 år imellom. Er 4 år i mellom 1 og 2.

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer dere alle! Imponert jeg må jeg si. Syns selv at jeg har ganske nok med en foreløpig! :) Ble dere kjapt gravide igjen? Var syklusen blitt normal igjen? Jeg fikk først mensen igjen da min lille engel var 10 mnd.

• 3 måneder senere...

Jeg er også gravid, har termin i juni så det blir 22 mnd i mellom, sikkert helt vanvitting mye arbeid men det går seg vel til etterhvert;-)

Jeg hadde hatt mensen 3 ganger, laaaang syklus og vi tullet hver mnd med at "det er ingen baby denne mnd heller" uten egentlig å si at vi prøvde, helt til jeg var kvalm 2 morgener på rad, da var det bare å ta en test og vips, 6 uker! Nå er jeg 12+3 og skal på ul i morgen, gleder meg!

Lykke til dere andre!

• 3 uker senere...

gratulerer dere alle med liten ny på vei:) selv har jeg ennå ikke fått mensen, så skal prøve en test i morgen,. jeeeeeeeeeeesus hvor spennende, bare tanken på to streker setter meg fullstendig ut av kurs! Vi har prøvd denne mnd, og forrige, lurer på om det går like fort som sist, iiiiiiiiiiiiiiiik:):) Blir litt av en julegave i år da, hihihi;)

• 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...