Gå til innhold

Hvor mange prøver på søsken?


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Vi skal igang med forsøk etter sommern,

Vet det er noen som er prøvere allerede.Morro om vi kunne fulgt hverandre et svangerskap til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel vi har ikke tenkt å prøve riktig enda. men tenker å prøve ved juletida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt å prøve etter sommeren. Håper det klaffer nokså fort denne gangen også.. men man vet jo aldri. Uansett, spennende blir det! Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle være klar igjen så fort, men sånn er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke prøvd å få søsken enda, men jeg ble gravid fordet...

 

Brukte over ett år for å få til andremann, så dette var virkelig uventet. Er litt i sjokkfasen enda, men kommer meg vell etter hvert :/

 

Vi hadde tenkt å ha rundt 3 år imellom. Er 4 år i mellom 1 og 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi,oi.Sitter den nå så blir det mars på oss.

Men har ingen forhåpninger om det.

Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble POKKER-TA-MEG KLAFF denne måneden!! Hadde aldri trodd det - 1 pp.. Da kommer det ny baby i begynnelsen av mars.. Herlighet: 18 måneder mellom 1. og 2. mann! Det er jo helt vilt.. Er fortsatt litt i sjokk her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi og på'an igjen. Nr 2 kommer i febr/mars. Er bare 5 uker på vei da, så det er jo ikke akkurat helt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer og lykke til!!!

Vi tar det helt med ro, og nyter frøkna vår litt til!! regner med at vi prøver på noe neste sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også nestemann på vei:) vi hadde akkurat begynnt å snakke om å kanskje prøve på nestemann ut på høsten en gang, visste jo ikke da at jeg allerede var gravid..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så morsomt å høre at det er såpass mange som prøver på/skal ha to tette. Nr 2 på vei her også, termin i mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer dere alle! Imponert jeg må jeg si. Syns selv at jeg har ganske nok med en foreløpig! :) Ble dere kjapt gravide igjen? Var syklusen blitt normal igjen? Jeg fikk først mensen igjen da min lille engel var 10 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er også gravid, har termin i juni så det blir 22 mnd i mellom, sikkert helt vanvitting mye arbeid men det går seg vel til etterhvert;-)

Jeg hadde hatt mensen 3 ganger, laaaang syklus og vi tullet hver mnd med at "det er ingen baby denne mnd heller" uten egentlig å si at vi prøvde, helt til jeg var kvalm 2 morgener på rad, da var det bare å ta en test og vips, 6 uker! Nå er jeg 12+3 og skal på ul i morgen, gleder meg!

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

gratulerer dere alle med liten ny på vei:) selv har jeg ennå ikke fått mensen, så skal prøve en test i morgen,. jeeeeeeeeeeesus hvor spennende, bare tanken på to streker setter meg fullstendig ut av kurs! Vi har prøvd denne mnd, og forrige, lurer på om det går like fort som sist, iiiiiiiiiiiiiiiik:):) Blir litt av en julegave i år da, hihihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Vi er gravide med nr. 2 også :) Termin i november, så blir 2 år og 3 mnd mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også gravide igjen:) Har termin i januar, så blir 2 år og 5 mnd i mellom hvis alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Prøver fortsatt vi da...

Finner ut på mandag om det har klaffet denne gangen.

Gratulerer til dere som har fått det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Er vel ikke mey liv her, men nå er jeg altså gravid igjen:-)

Er 8 uker i dag og har termin 6 dager før vårt lille aug-08 mirakel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter vi og nå... Litt tidlig enda, men satser på at det går bra denne gangen og!! 3 sept i følge nett-kalkulatoren.. Blir bare 2 uker ca, etter frøkna sin 3 årsdag!! Perfekt!! Weeeee....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Her blir det ei lillesøster som skal komme i morgen i følge ultralyd.

:o) Men det kan da enda ta noen dager.

Spennede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...