Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 20 mnd har fått dette:( Jeg og mannen min trodde først han hadde reagert på noe, siden han hadde fullt av røde prikker under føttene, men på legevakta var de ikke i tvil... Han har også masse inne i munnen så han vil ikke spise, da det gjør veldig vondt for han. Stakkars liten!

Heldigvis er det helt ufarlig, kun et virus. Men det så veldig dramatisk ut for to foreldre som aldri før hadde hørt om dette engang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg misunner dere ikke!

Her har vi hatt to runder faktisk:-(

Først fikk han noen blemmer på tærne, og et par på fingrene.

Vi var kjempeglade for at han ikke fikk i munnen, for flere på bhg fikk det.

Men så gikk det noen uker, og plutselig hadde han masse blemmer i munnen også. Legen sa at det nok var en oppblomstring av viruset.

Han spiste kun grøt og yogurt i litt over 1 uke, og var skikkelig plaget.

Smokken ville han heller ikke ha, så det var litt styr med søvnen også...

Håper det går fort over, god bedring!

Skrevet

Huff, stakars liten :-(

Lilletøtta hadde det da hun var 10 mnd.

Ingen utslett under føtter/inni hender men kun i munnen...det var ille nok. Var virkelig dårlig og ville absolutt ikke spise og nesten ikke drikke heller på mange dager. Til slutt måtte vi gi henne drikke fra vanlig kopp. Ville ikke ha flaske og slutta med smokk og pupp. Vi var hos legen 2 ganger med henne, de fortalte oss ikke hva det var... sa kun at det var virus :-( Vi hadde jo aldri vært borti sykdommen før. Må innrømme vi var litt bekymra ja...

Går heldigvis over etter noen dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...