ana baroma Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hva gir man i barselgaver til de som har alt? En har fått en gutt og arvet syyykt mye - så hav gir man da? Og jeg husker jeg fikk hauger med klær som ble byttet inn i tilgodelapper siden vi arvet så masse. Har tilgodelapper enda, hehe. Har også ei som venter ei jente - og hun har jente fra før + at de får så mye ekstra. Kjenner at fantasien ikke strekker så langt akkurat nå
* 5 om dagen * Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 hva med å kjøpe inn ting som en bruker?? olje til badevann,såper,div kremer,bleier og slike ting som er en forbruksvare. det er jo slikt som må kjøpes inn etterhvert,så det er ting jeg anser som alle får bruk for.
mayaya Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 se shoppingtipsene til hun landhockeymom her inne har på bloggen sin, jeg fant noen fine ting der iallefall. vent litt, skal jeg finne link
mayaya Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 her er den; http://babycaffelatte.blogspot.com/ ellers ville jeg sett på smilegris.no, se på tingene fra ka-ping. Fine håndlagde ting som er one-of-a-kind. hvis hun er typen som liker det, kan pleieprodukter være en ide. er hun sånn som meg og ikke bruker noe som helst på babyer, er det jo litt kjipt. :-p ellers kanskje en diapees and wipees? jeg tror det lå link til sånne på den bloggen.
Alba44 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Pleieprodukter. Det syntes jeg var supert å få og gir ofte det bort selv til de som har alt. Deilige kremer og såper er stas både til mor og barn. Tips: jeg fikk bl.a. intimsåpe i skumform av min mamma. Ypperlig for en som nettopp har født
landhockeymom Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 takk for omtalen mayaya koselig at du likte den!
mamman til to gutter Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Ting er en bedre gave til nr2 enn klær. Vi har kun en, men noen av de fineste gavene, fordi de var "noe annet", sønnen vår fikk var et lammeskinn (noe jeg ikke kunne se behovet for selv, så jeg hadde aldri kjøpt det, men har brukt det veldig mye) og en morsom høydemåler som kan henges på veggen. Bamser er også en ting man sjeldent arver. Eventyrsamlinger er også sånn som er greit å ha til hvert barn, sånn at de kan ha hver sine når de blir store også og ikke den eldste eier alle og den yngste ingen selvom begge har lest dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå