Gå til innhold

Da er det endelig avklart....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vel egentlig aldri vært snakk om at det har vært "farlig", heller det at det er totalt unødvendig og ekstremt harry!!

Skrevet

Vel, jeg fikk sinnsykt mye kjeft her inne for at jeg har tatt hull i ørene på min datter. At du mener det er harry og unødvendig er din mening og den respekterer jeg!

Skrevet

Nei, det er en lege som uttaler at han ikke tror det skal ha noe å si, altså synsing som går på tvers av forskning.

Og fortsatt gjenstår jo det faktum at å få hull i ørene er vondt, så om du mener det er ok å påføre babyen din smerte for din egen forfengelighets skyld så sier det vel sitt om deg...

Skrevet

Jeg syns ikke den artikkelen viste at det er ok å ta hull i årene på små babyer og den ene legen var vist heller ikke så sikker siden han sa "- Ikke veldig skadelig, TROR doktor Miklos Degre, spesialist i infeksjonssykdommer og imunologi. "

Ellers så var det ikke noe om at utstyret som brukes i frisørsalongene(pistolen) ikke blir sterilisert mellom kundene. Det er kun selve dobben som er steril og da kan man faktisk bli utsatt for en rekke skadelige bakterier og sykdommer som blandt annet streptokokkinfeksjoner,HIV, pepatitt C, osv osv

Men men hver sin lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...