Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å prøver å skrive jobb søknad ,men det er så lenge siden sist jeg klarer ikke å formulerer meg

Har funnet noen maler ,men hva skal en skriv om seg selv og hva skal en skriv i begrunelsen for søknaden?

er en tidbestemt assistent stilling i en barnehage 80 %

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm ingen som kan hjelpe meg ?

Skrevet

Du bør vel skrive hvorfor du mener dine kvalifikasjoner møter de ønsker og krav de stiller (forhold deg til utlysningsteksten i annonsen). Hvorfor du ønsker jobben er kanskje greit å ha med også?

Ellers er vel kortfatta bra sier de. Og så må du passe på å tilpasse cv til denne jobben også. Lykke til med jobbsøknaden!

Skrevet

takk for svar

dette står i annonsen

-80 % stilling dekkes av øremerkedemidler som vi har fått for kommende barnehageår. Ressursen skal brukes i forhold til ulike behov i gruppene og på enkeltbarn. Et av barna har alvorlig allergi, og må følges opp ganske tett. Ellers er det viktig at du er fleksibel og blir lett kjent med mennesker og rutiner, og er løsningsorientert i forhold til de behovene barna har.-

det er det jeg har skrevet greier ikke å få det i fra hodet til å se greit ut på søknaden .

-Jeg liker barn. Å være ute. Jeg har selv to barn med allergi og eksem. Liker lage ting. -

Skrevet

Hmmm, har du tidligere jobberfaringer eller annen erfaring der du kan vise til at du har løst lignende arbeidsoppgaver på en god måte?

Jeg syns det er vanskelig å skrive en godt formulert søknad selv jeg, ikke lett.

Skrevet

helt forferdlig å skrive holdt på i går kveld også

Jobba litt i barnehage før jeg fikk unga og har vært dagmamma noen år

Men det står jo på cv skal det gjentas på søknaden

Skrevet

Jeg pleier hvertfall å trekke frem hvilke av mine egenskaper som gjør meg godt egna til jobben. Trodde de fleste gjorde det? Fortalte arbeidsgiver hvorfor akkurat JEG er godt/best egnet og hvorfor de burde vurdere meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...