snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 2 tri har igrunn både gått sakte og fort!!! Og imorgen er jeg over i 3 tri... Merker at tankene rundt det å føde begynner å melde seg! Iiiiiik... =)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Heisan - lenge siden. Følger deg hakk i hæl på søndag - er da i uke 29 Helt enig med deg, tiden her har både gått fort og sent, med en gang jeg kom inn her syntes jeg det virket langt frem til uke 29 - men jammen når en tenker på det så har det gått fort. Er formen fin? Føler selv jeg er i veldig god form - ingen store plager. Tanker rundt fødselen har begynt å melde seg.. Min forrige fødsel varte i 5,5 t fra åpningen startet til jenta var ute - men husker det var grusomt vondt.. Lagt det litt bak meg nå siden det allerede er 4 år siden, men gruer meg til jeg kjenner den første rien for da tenker jeg alle minnen i fra forrige fødsel kommer tilbake til meg.. hehe.. Neida - det skal nok gå bra - grugleder meg kan du si til fødselen! Skal til jordmor på tirsdag å gå gjennom fødselspapirerne mine fra forrige gang - gleder meg.
Johan Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Da følges vi! Jeg hopper også over i morgen. Skal bli litt godt, da jeg har følt meg i 3.trim en stund alt. Ble tidlig tungt denne gangen synes jeg... Lykke til
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Hei Endelig!! snart mamma til 2! Det var lenge siden ja! Formen min er fortsatt veldig bra! Håper det holder seg sånn fremover... Idag var jeg til ny kontroll. Har celleforandringer, og likte ikke det legen sa idag. Må tilbake for enda en ny kontroll innen 6 uker, og hvis det er noe mer celleforandringer, så må jeg føde før. Liker ikke dette her i det hele tatt!! Johan: Vi ses på 3 tri imorgen!! Lykke til med deg også!
awenka84 Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 gratulerer og lykke til videre;) håper varmen ikke blir så ille i sommer;)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Er det når man er 27+6 at man har siste dag i 2. tri, eller 28+6?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 jeg kommer over på søndag...tror jeg.er 28 fullgåtte i morgen hvertfall;-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 Så gøy! Vi ses snart på 3 tri alle sammen!
ifie Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Da sees vi på 3. tri. i morra! Jeg var på nippet til å melde min ankomst der allerede i dag, men 28+1 er ikke før i morra, så jeg venter litt til Jeg greier ikke helt å tenke fødsel enda jeg, men det er kanskje like greit...
3 jenter <3 Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 28+1 på søndag jeg! Fire år siden sist, og kjenner jeg blir klam i hendene når jeg tenker på fødselen:S Men det gikk greit sist, tre timer..så håper det går bra nå og:) Sees på 3.trimester da jenter:)
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #13 Skrevet 6. juni 2009 Celleforandringer? Antar at du mener i livmorhalsen da? Off -ikke bra,men hvis det kan være beroligende så hadde jeg også celleforandringer (før jeg ble gravid da) - Måtte komma tilbake for ny kontroll da jeg var gravid og da var alle funn normale.. Får håpe det får et bra utfall for deg også
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2009 Ja, har fått påvist celleforandringer i livmorhalsen. Blir jo litt bekymra når legen sier at jeg kanskje må føde før, så de får oprert det vekk. Hvis det er så ille da... Skal til ny kontroll ihvertfall innen 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå