Gå til innhold

Svak positiv test/skyggestrek. Hva er deres erfaringer? *gråte*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp en test, quick response. Men er ikke helt sikker på om jeg tok den riktig, for denne gangen tisset jeg på pinnen i stedet for å tisse i et glass, jeg tror altså at det kom litt lite urin på.

Uansett så var det en svak, men alikevel tydelig strek der før det hadde gått 5 min.

Hvis jeg er gravid er det bare ca 5-6 uker siden jeg ble gravid, sist gang jeg ble gravid testet jeg meg 4 uker etter befruktning og da var testen kjempetydelig!

Vet ikke helt hva jeg skal tro, vil helst IKKE være gravid. Kan den svake testen besty at jeg har abortert? Eller er den ødelagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det farge på streken eller er det bare en skygge uten farge der hvor en strek skulle ha vært? Sånn som jeg har forstått det, så er en skyggestrek fargeløs og bare viser på en måte hvor den fargede streken skulle ha vært. Vet ikke om dette var forståelig.

Altså; har streken farge, så er den nok positiv.

Skrevet

Du er nok gravid.

Jeg har hatt slike tester i begynelsen begge ganger jeg var gravid.

Jeg syns det er greiest å tisse i glass og så teste. Lettere å få riktig resultat da syns jeg.

Skrevet

Ja den har farge.

Herregud, Nå ble jeg kvalm!

Skrevet

Da er du nok gravid. Kjøp en ny test og test med morgenurin i morgen for å være sikker. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...