Gå til innhold

Uke 31 allerede..


Juni1180

Anbefalte innlegg

... tiden bare flyr fra meg!!

Hvordan går det med dere andre jenter i augustklubben?

 

Jippi, nå kommer hun snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 30 her, tida flyr altfor fort ja!

mye som skal fikses før lille tuppemor kommer =S

 

Men, har aldri følt meg så sprek som nå, så jeg klager hvertfall ikke =D

 

Dustpuppy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går unna nå :)

Jeg har vært inne to ganer på sykehuste med premature rier. en gang i uke 25 og en gang i uke 28.

Holder knerten seg rolig nå i 4-5 uker til er den største faren over :)

 

Bortsett fra at jeg må ta det rolig pga av fare for nye rier er formen SUPER. Ingen vondter bare voksende mave med masse masse liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden bare flyr...

Jeg starter uke 31 i dag.. Helt utrolig spennende.

Gleder meg helt utrolig masse.. Begynner å få litt nerver med tanke på fødselen... men det går sikkert fint...hehehehe.. må jo ut, ikkesant??

Ellers er formen fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 32+2

Har så mange kynnere... men ellers er formen bra.

Er veldig spent på hvordan fødselen starter ettersom jeg måtte settes igang sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+1 i dag!

Har masse kynnere jeg også som har påvirket livmorhalsen min.Så spørs om jeg går til termin...

 

Skal gjøre de siste innkjøpene nå i helgen så er alt klart.Har bare igjen å vaske klær:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som er lei altså? For det er jeg. Men jeg ble sykemeldt når jeg var 23 uker, 50% i første omgang, men fra uke 27 ble jeg 100%. Årsaken er korsryggproblemer. Legen sier bekkenløsning, jordmor sier skiveprolaps. Samme hva, vondt er det hvertfall. Men kjedelig å være hjemme, er snart 29 uker nå, så er jo leeeenge igjen. Blir ikke mer jobbing på meg før permisjon uansett, så får bare smøre meg med tålmodighet. Og kjenner jo at jeg hadde godt av å være hjemme. Før jeg ble sykemeldt hadde jeg vanvittig med kynnere, det har jeg nesten ikke lenger nå. Ikke at de var så vonde og sånn, men slitsomt når de kom hver gang jeg gikk opp trappa.

 

Noe helt annet: Hvor mye har dere andre kjøpt inn forresten? Jeg har bare vogn og litt klær jeg... Og en bleiebøtte jeg fikk av en kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke godt med ryggproblemer... Godt det nærmer seg sommer så man kan slappe av ute med en god bok ;)

 

Får vogn i dag jeg, kjøpt inn noen klær, men det ble litt for surealistisk å handle babyklær til min egen unge, så det har man lagt litt på hylla for nå.

Fant en artikkel i dag som sa man burde ha pakket stellebagen innen uke 30 =S

Jeg har ikke en gang tenkt på å kjøpe stellebag før nå

 

Har man virkelig bruk for bleiebøtte?

Ser ut som mange har veldig forskjellig syn på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt i hus nå.DVar i Sverige i dag og handlet inn det siste!

Hatt svangerskapspermisjon hele svangerskapet jeg...Men koser meg hjemme og gjør forberedelser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i hus ja, det blir en stund til jeg har det tror jeg. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte innkjøpene. Og vet jeg får litt forskjellig herfra og derfra, så vil vente litt med å handle mer.

 

Og om man virkelig trenger bleiebøtte? Ikke i det hele tatt. Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe det selv, er ikke en gang sikker på om jeg kommer til å bruke den jeg fikk. Har hørt rykter om at det er lite suksess å ha den stående på gulv med varmekabler, og det har vi jo på badet. Men jeg har den hvertfall, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...