Gå til innhold

Jentesex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt. Har faktisk ingen mening om det, det er opp til en hver enkelt om en liker det eller ikke. Jeg har ikke noen trangt til å prøve det ut. :-) Er det noe galt i det da?

Menn kan jo ha sex med hverandre de og, vanligvis da er de homofile. Men jenter trenger jo ikke være det.

Bedre å spørre; Er en jente som liker jentesex og sex med menn, bifil?

Skrevet

Jeg har hatt det og likte det! Men det gjør meg ikke til bifil, for jeg kunne aldri blitt forelsket i en jente og delt livet med henne. Er jeg biseksuell? Det vil jeg heller tro at jeg er.

Skrevet

Helt enig med henne over!

Skrevet

I følge ordboka er det ingen forskjell på bifil og biseksuell. Men slik folk pleier å bruke uttrykkene så er bifil en som _forelsker_ seg i folk av begge kjønn, mens en som er biseksuell forelsker seg av det motsatte kjønn, men liker å ha sex med en av samme kjønn.

Skrevet

At det er et meningsløst begrep, med mindre du omtaler heterofiles puling som "guttogjentesex."

Skrevet

prøvd en gang, og det blir med den ene gangen...

Skrevet

jeg liker jenter, og jentesex. Den tiden er forbi nå som jeg er gift med en mann og har barn. Men deilig er det uansett :)

Skrevet

Slik jeg ser det er det forskjell på å være bifil og biseksuell..

Når man er bifil kan man utvikle følelser for den andre når man er bisksuell blir man opphisett av noen av samme kjønn..

Jeg ser på meg selv som biseksuell da jeg tenner på jenter men aldri kunne vært i et forhold me ei jente.

Har hatt sex med flere jenter og det er noe jeg gjærne gjør igjenn.. Men som du sier du over.. Nå når man har mann og snart barn er vell den tiden over...

HI

Skrevet

Jeg er nok også biseksuell da...

Tenner også på jenter, men kunne nok aldri blitt sammen med ei..

Er snart gift og har barn, men min mann synes det er greit at jeg har jentesex en og annen gang, så lenge han vet om det :-)

(er ikke noe jeg har gjort mer enn ett par ganger på 12 år sammen med ham, men muligheten er der :) )

Og så er han selvfølgelig med på trekant!

Skrevet

Greit om man får låv til det da :)

Kjæresten min vil nok kreve å få være med om dette skulle skje..men det hadde jeg ikke klart.. Hadde gjerne vært med på trekant(med en gutt og en jente) men kunne aldri gjort det med kjæresten min..

Redd et kunne ødelagt for mye.. Å vil ikke han skal ha sex med noen andre enn meg...

Skrevet

Deilig! Tenner meg mere enn sex med gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...