Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Foreldrene mine bor ca 30 min kjøring unna, mne har alltid hatt åpent tilbud om å ta guttungen om vi trenger avlastning... Svigermor bor i etasjen over men hun ha ALDRI hatt guttungen til overnatting! Aldri tilbudt seg å ta han da jeg hadde bekkenløsningen fra helvete og mannen min var syk! Jeg måtte ta med meg guttungen ut til foreldrene mine og sitte der å mugne for at mannen min av og til skulle få sove ut og vi skulle slippe å få dårlig samvittighet over å send eham bort nesten hver helg... Men på fredag neste uke skal jeg bli satt igang og planen var da å sende guttungen ut til foreldrene mine på torsdag, men da svigermor fikk høre det ble hun skuffet! HUN hadde sett for seg at hun skulle ha han og kose seg med han under fødselen! Hvorfor i all verden skulle hun plutselig NÅ bli super-farmor? Hun som ber oss være kjappe om vi spør henne om å være babycall-vakt en time eller to! Det er vanlig vis lettere å få mine foreldre til å passe guttungen enn henne! Hva hadde dere gjort? Det er så utrolig mye mer å skrive, men da kommer ingen til å gidde å lese innlegget! hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville sendt gutten til mormoren sin bare på faen, og fordi han antageligvis hadde hatt det koseligere der... Lykke til
mayaya Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes det er et poeng å ha han til noen som han er vant til å være hos, og som han vil ha det best mulig sammen med. Det er en stor omveltning i en liten tass sitt liv å bli storebror, gjør det så positivt som mulig for han.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Tror jeg hadde sagt noe sånt som "Beklager, men jeg visste ikke at du ville se etter ham siden du aldri gjør det ellers, så nå har vi alt avtalt med xx (din mor), men vi kommer jo til å trenge masse avlasting etter fødselen også så det er det jo kjempefint om du vil ha guttungen litt!" Hadde neppe klart å ikke kommentere inn at hun aldri passer ellers heller, så min variant er vel neppe den mest diplomatiske her ;-) Men hadde i hvertfall holdt meg til planen og latt dine foreldre passe og ikke svigermor.
Gjest mphs Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville sendt han til dine foreldre. Da vet dere at han har det bra og dere kan konsentrere dere om fødselen og slippe å bekymre dere om ungen har det bra, eller at dere får en tlf fra henne om at mannen din må hente ungen under fødselen.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Syns dette høres ut som et luksusproblem, og at det er barnslig å nekte svigermor bare fordi du er fornærmet... Spør gutten hva han vil da? Er han kke 4 år eller noe sånt?
It's all about me Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Da hadde jeg sakt: "Oj, så koselig at du kunne tenke deg det. Men jeg trodde ikke du ville passe så jeg har avtalt med forelsdrene min akkurat den dagen nå. Men du er hjertelig velkommen til å passe når som helst ellers, vil nok trenge masse hjelp når lilljesøster kommer hjem. Tusen takk for at du tilbydde deg )"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå