Arb.ledig husmor Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Tygger fælt på dette navnet... Vi har bestem oss for Malén, men ønsker så gjerne å gjøre svigermor litt stolt å kalle en jente opp etter ho...Svigermor heter Solfrid...
coriander Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Du spør om svar, så jeg er ærlig; jeg synes ikke det navnet var noe fint i det hele tatt:( men det er min smak....kanskje fordi jeg vet av diverse dyr som heter sol - samt vår store planet sola!!!.....
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Veeel.. Ikke akkurat min smak, for å si det på en pen måte.
heleneharefrøken_ Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes det var fint jeg:) Er ikke lett å finne navn som passer til Sol, men synes Malen passet fint....men hvis man er i utlandet blir det kanskje litt vanskelig å uttale det (hvis man skal bry seg om det da)
Arb.ledig husmor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Vi er svært sjelden utenlands da, så det blir nok ikkje et problem.. Dessuten e mitt eget navn vanskelig å uttale i utlandet også, så da kan vi ha et problem sammen.. hehe
frujan Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes det var kjempefint:) Vi vurderer Sol-Regine.. Har søkt litt å sett at det er svært få som heter Sol til fornavn..
Bare blåbær Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Jeg liker det ikke.. Spesielt Malen navnet... en mal- malen ... Det var min mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå