Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enda, kommer snart , neste uke. Star til med deg??

Skrevet

Morfologica i juni? shit, hvorfor har ikke legen sagt noe for?, Det blir vanskelig, pa sa kort varsel, jeg har hatt store problemer med august.

Du kan prove Centro prenotazioni Cup, a se om de finner en plass, det er veldig fa plasser med Ticket, ellers koster det jo ca 170 euro privat. Ring FBF Isola tiberina. Men det er en viktig Ultralyd noe alla den ene de gjor hjemme i norge. Skal se om jeg finner noen tlf nummer til deg.

Skrevet

Cup Roma, tlf 083333 Artemisia 800617617 Tror artemisia er convenzionato, men spor hvor mye det koster. Husk at du trenger nummeret pa ricettaen, som legen skal ha gitt deg, det hvite og oransje arket. Ospedale Fbf Isola tiberina, 0668371 eller 066867709.

Skrevet

Hei! Takk for at du svarte!

Går bare bra med meg. Gikk inn i min 18. uke i dag... :)

Litt tilfeldigheter dette med timen, men grunnen er at sist jeg var på kontroll så ville hun sette opp en time for meg 3. juli - men da sa jeg at jeg ikke kunne, fordi jeg drar herfra 1. juli. Først etterpå tenkte jeg på at jeg kanskje kunne finne en time Litt tidligere, og vi avtalte på telefon å snakke om det på neste kontroll (som var for noen dager siden.) Det er jo ikke nødvendigvis noe stress, jeg kan jo ta den i Norge, men det eneste er at jeg og barnefaren drar hjem til hver våre foreldre som bor på ulike sider av landet - så det hadde vært veldig greit å få gjort det mens vi begge var her i Roma. Men hvis ikke det går, så går det ikke... Tusen takk for numrene! Får se hva vi får til...

Hvordan går det med deg? :)

Skrevet

Star forholdvis bra til, haper kvalmen gir seg snart. Ville ringt hjem a bestilt en UL for sikkerhets skyld, tror den UL de tar hjemme tas rundt uke 18, ville vaert dumt om du var for langt pa vei, siden da er det vanskeligere a sammenligne maalene. Men er jo ikke helt sikker , siden jeg aldri har gatt gravid hjemme. Det ordner seg sikkert. Haper du finner en plass sa pappa'n ikke gar glipp av noe. Lykke til da.

Skrevet

Nei, det var vanskelig... På Cup sa de at vi kunne ringe hver dag, for å høre om en plass åpnet seg, men nå har jeg lite tro på det må jeg si. (Og på Artemesia kostet det penger, ikke sant? Vi har ikke de pengene nå...) Vel, vel.. skal sette i gang en prosess for å prøve å få en time i Norge da. Jeg heller aner ingenting om når som eventuelt vil være "for sent" etc. Jeg vil jo være i uke 21 når jeg kommer hjem... Når det gjelder barnefaren, så får vi ta det som det faller seg. Kan bli vanskelig å få alle brikkene til å falle på plass. Håper jeg eller vi får se den "snart" da, i verste fall får foreldrene våre trø til og betale en privat UL. Det ordner seg sikkert... Lykke til videre til deg også, og velkommen hit når du kommer! :)

Skrevet

Ja det blir spennenede, far jo mest sannsynlig vite om det blir gutt eller jente. Takk for det. "Ses " pa tirsdag da for a vaere noye pa det, he he ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...