:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 jeg har ventet på deg! det er en sang om deg, eller i det minste med nicket ditt i tenker på deg vær gang jeg hører den
cherry coke Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hørte den her en dag=) Ikke en vakker sang akkurat, men så hyggelig at du tenker på meg=) Når stikker vi til danmark?;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 hehe.. jeg må skuffe deg, driver og skaffer meg mann.. haha.. ihvertfall ser det ut som det men jeg kan bli med og holde deg i hånden?
cherry coke Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Heeeey! Nå forkludrer du planene mine her!! men jeg kommer nok over det;-) Mann altså?? Da får ikke du drikke vin med meg og Tøysetipp...(joda det får du..) Spennende! Grattis da=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 det er veeeeldig tidlig enda altså, så det kan jo gå til helvete (det har jo skjedd før mener jeg) men spennende er det, for jeg liker han hehe.. men jeg måååå få være med og drikke vin vi hadde hatt det så festlig
cherry coke Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Spennende uansett=) Å, kjente jeg ble glad på dine vegne! Lykke til da! (og jeg takker ja til ei hand å holde i..;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå