Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en uke på ferie til London med 2 venninner.

Vi er egentlig 3 veldig forskjellige personer, men gode venninner for det om.

Den ene vil shoppe, den andre vil gjerne se/oppleve alt og jeg vil bare ta livet med ro..hehe..Hva gjør vi på turen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere skal være der så lenge så har dere fiint tid til alle 3 ønskene tror jeg...vært der 3 ganger men bare på helgeturer...men mittt råd er...planlegg minst mulig...ta d som d kommer

Gjest tarantulla
Skrevet

Da gjør dere som følgende:

Det er utrolig deilig å rusle rundt i London ALENE og gjøre akkurat det man føler for. Så, splitt dere opp, og avtal møtetidspunkter og all righte møtesteder.

Jeg ser ikke noe poeng i at man på død og liv må henge sammen hver minutt hele turen - om dere er så forskjellige som du beskriver, blir det ingen kvalitetstur om man stadig vekk føler man sløser bort tiden på å gjøre ting man ikke trives med.

Skrevet

Planlegge minst mulig ja, ta det som det kommer. Det mener eg og, men de 2 andre planlegger som bare pokker.. Begynner nesten å bli litt redd her..hehe... De ramser opp så mye forskjellig, som må gjøres, kjøpe biletter til div på forrhånd osv.

Joda, vi har mange nok dager på oss, til å gjøre hver sine "ønsker".

Skrevet

Er litt enig med tarantulla ang. det å tusle rundt alene. Hadde i allefall gjort det en dag eller to. Hvis ikke er jeg redd for at man kun får beveget seg rundt Oxford S og Picadilly da man kommer til å gå inn og titte alle steder.

Jeg ville dratt til High street Kensington og tuslet innom Holland Park med en kaffe og avis som et avbrekk. Er så mye å gjøre i London (har bodd der for en del år siden) men dersom dere ikke ahr sett så mye avbyen, hadde jeg enten kjøpt sånn "Hop on, hop off" billett eller tatt en sightseeingbuss. Sistnevnte gir en følelse av å ha gjort veldig mye på veldig kort tid.

Ville sjekket musicalbilletter også. Husker ikke helt adressen men det skal finnes et sted som selger billige billetter til de fleste forestillingene. Husker at det lå ved der Les Mis. går/gikk.

Dersom dere vil vite alt som skjer i hele London når dere er der, kjøp Time Out. Der er det full oversikt over alt byen har å tilby. Selv er jeg veldig glad i museer og utstillinger.

Og hvis dere tør, det skal visstnok spøke på Highgate cemetery der det ligge begravet flere store personer og berømtheter....

Skrevet

Highgate cemetery, hørtes spennende ut.. *grøss*

Har vært inne på londonguide.no (eller hva det heter), Der fant jeg en bar, laget av is..Utestedet holder -5 grader, all drikke får du i glass laget av is. (der må jeg innom)

Også har de en champagne bar i 42 etg..Veldig fin utsikt står det..(der må jeg gå)

Fant noen flere stdere også, men husker ikke de akkurat nå.

Vi skal visst kjøpe noe tube kort på forrhånd, til ?t-banen?, sånn att vi kommer oss raskere rundt. Er visst billigere å kjøpe det på forrhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...