Gå til innhold

Har dere SKYVDØRSGARDEROBE??Se på dette da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe,men er usikker på ca pris,vi har fått et tilbud på 8500 kr, det er 240 brett og 235 høyt...er dette normal pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får det mye billigere på ikea, og slike butikker.

vi har walk in så det er litt anderledes, men tror ikke vi betalte i nærheten av dette.

Skrevet

Vi fikk spesiallaget vårt. Ca. 4,5 m bredde og gulv-til-tak høyde. Huset vårt er gammelt og skjevt, så måtte en del "rette-lister" til for at det ikke skulle ramle sammen. Men prisen???? Hehehe... ca. 50 000,-. Men så ble det veldig bra også! Og hyller og skuffer akkurat der VI vil ha dem. Dyrt, men verdt det!

Skrevet

Nei, nå tuller jeg!!!!! Betalte ca. 25.000,- for det. 4 dører, to med speil.

Skrevet

vi har også jaktet en stund på skyvedørsgarderober. dersom du skal ha sånne fra tak til gulv og vegg til vegg festet med skinner synes jeg 8500 var en grei pris, men dersom det er et løst skap med skyvedører (altså med bunn, topp og to vegger som ikke er festet i husets vegger og gulv og tak) synes jeg det var dyrt.

vi bestilte skyvedørsgarderobe fra gulv/tak og vegg til vegg i str 180 x 238 ,ed to skyvedører for litt over 5000 kroner. det kostet bare 500 kr ekstra for neste str som var 208 langt. bestilte det på farge og interiør på skårer i lørenskog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...