*ViMsA* Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 hvordan går det med deg? henger du med på vektklubb enda? her går det ikke unna for tiden... falt litt ut, men i morgen MÅ jeg bare prøve å komme inn i det igjen! Lettere sagt enn gjort når jeg skal i 2 bursdager og et bryllup i helgen... hehe
Tommage♀♂ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Har falt litt ut jeg også... Sambo var bortreist en uke, da gasset jeg innpå med alt mulig! Men nå er han på plass igjen, og dagboken fylles flittig ut. Viljestyrken min kommer og går med ham, uff;p Men har gått ned nesten 5 kg, har stått stille noen uker nå. Skal ned 6 kg til! Eller hvertfall inn i str 36... Begynner å komme inn i gamle klær igjen nå da, det er jo gøy=) Mye deilig grillmat med fetende marinader og potetsalater som frister nå, MÅ holde meg i skinnet! Ikke lett med selskaper heller nei. En kollega ble 50 i dag, så det ble et marsipankake-stykke på meg til lunsj. Prøvde å skjære veldig smalt da;) Lykke til videre!
*ViMsA* Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Du er veldig flink da! Ingen fare å falle ut en uke så lenge du klarer å begynne på'n igjen! Håper du koste deg med kaka!!! Det fortjente du sikkert! Viktig å belønne seg underveis! Når jeg har gått ned 10 kg, skal jeg kjøpe en parfyme jeg har ønsket meg, og når jeg er trygt under 10, så skal jeg ha en haagen-dazs is haha Jeg har gått ned 9 kg, og får masse kommentarer på det, gamle klær passer, og jeg måtte kjøpe noen nye. Tok med meg 42 i prøverommet og tenkte jeg bare kunne glemme å skvise meg inn i de, men de var romslige Så det var moro! Men jeg trener en del også, så ser muligens ut som jeg har gått ned mer enn jeg har når jeg bygger muskler (som veier en del) og strammer opp. Men nå er jeg ikke noe flink, så det må skjerpings til! Ang grilling spiser jeg kalkun eller kalku/kyllingpølser, evt litt sommerkotelett (skjærer vekk alt synlig fett). Jeg har MASSE salat til, og bare en spiseskje potetsalat. Da tror jeg ikke grilling er så galt altså! Masse lykke til videre!
Tommage♀♂ Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Wow! Du tar virkelig av du jo! All ære til deg=) Går bare i hvitt kjøtt her også, minimalt med pølser, men da bare av kylling/kalkun. Jeg trener ikke i det hele tatt, bør skjerpe meg der. Men orker bare ikke=( Lat ja;p Nå er det leggetid, og nedtelling til helg (og helgemat)=) Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå