Gå til innhold

Melder meg inn her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg hit til dere. Har gledet meg lenge til dette og håper alt går bra framover også. Med en nesten 2 år gammel gutt å ta seg av blir ventetiden ganske mye kortere. Har vært heldig og sluppet unna mesteparten av kvalmen og er nå klar for forandringene som skal komme i dette semesteret og ul!!:) Håper alt står bra til med dere og det blir spennende å følge dere framover:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har også nettopp hoppet over hit. Jeg venter nummer 3 og har en jente på 5 1/2 og en gutt på 4 fra før. Jeg har vært plaget med kvalme, men jeg har klart å kontrollere den litt ved å spise jevnlig. Håper kvalmen bedrer seg fremover nå.

Må innrømme at jeg av og til går og bekymrer meg litt. Dette fordi jeg ikke har vært på noen tidlig UL, noe jeg var med begge de 2 andre. Har liksom ikke fått noen bekreftelse på at alt er i orden der inne. Trodde også magen skulle komme ganske fort denne gangen, siden det er nr 3 og jeg merket magen ganske tidlig med nr 2. Føler ingen forandring på magen enda. Det eneste som tilsier at jeg er gravid er kvalmen og at mensen er borte... hehe. Er nok bare jeg som bekymrer meg unødig. Gleder meg til UL, etter det kan man ihvertfall senke skuldrene litt. Lykke til fremover i svangerskapet:)

Skrevet

Hei, og GRATULERER!!! Vi klarte å holde ut til vi kom til 2.tri begge to. ;) Flott at formen din er så fin. Det er min og. Nyter graviditeten fult ut. :) Gøy å følge med på noen som har termin samtidig som meg. Jeg hr vert på ul jeg da. Alt var suuuupert med det lille knøttet vårt. ;) Så nå får vi glede oss til voksende mager, små spark og se at de vokser og blir sterkere. Lykke til. Mange klemmer fra oss.

Skrevet

Velkommen inn hit! :)

Skrevet

Hei, LaLiLa! Jeg har litt samme tanker og bekymring som deg. Vanskelig å tro at et lite knøtt vokser i magen min uten at jeg har sett det eller kjenner noe til det. Jeg var sånn sist også, og alt var helt fint. Jeg håper på å få litt mer bekreftelse på kontrollen hos jordmor 16. juni. Satser på at alt står bra til med begge knøttene våre:) Lykke til fremover til deg også!:)

Skrevet

Ja, det er deilig å være her inne selv om jeg fortsatt kommer til å være bekymret fram til en endelig bekreftelse på at det vokser et lite knøtt i magen min;) Så flott at dere har vært på ul allerede og sett at alt var bare fint:) Da er det bare å glede seg framover! Blir moro å følge dere framover. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...