mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Og til de av oss som snart reiser på ufrivillig ferietur til Kroatia:-) GOD TUR!!! Ha ha ha, måtte bare:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Og selvsagt GOD TUR til dere som skal til Hellas:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk:-) Kan bare si en ting; akkurat nå gleder jeg meg SKIKKELIG til å komme ned igjen:-) Er bare så utrolig hyggelig der og nydelige mennesker som er godt å møte igjen:-) Lover at vi skal kose oss glugg i hel:-) Jippiii!!! God tur til Kroatia MSB! Blir knallbra det vet du:-)
♥Snulder Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Ønsker god tur til både Hellas- og Kroatia-turistene!!!!!
Gummelillan Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Henger meg på hilsningene og ljomer ut en god tur-hilsen både til Kroatia og Hellas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronja65 Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Ja. God tur alle sammen. Selv reiser vi til Sverige den 18 juni. Skal feire midsommer der, fredag 19 juni. Deretter så har vi tre ukers ferie. Har passene med for regner det, så stikker vi til syden. Drar nok også ned til Danmark en tur. Deilig med lit løse planer og håper på sol, sol og sol....:-)) God Sommer ønskes dere alle sammen:-)))
Reveenka Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2009 Midtsommer i Sverige høres deilig ut, håper dere får fint vær og en flott ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå