Gå til innhold

Og til de av oss som skal til Hellas...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og til de av oss som snart reiser på ufrivillig ferietur til Kroatia:-)

GOD TUR!!!

 

Ha ha ha, måtte bare:-))

Skrevet

Og selvsagt GOD TUR til dere som skal til Hellas:-))

Skrevet

Tusen takk:-)

 

Kan bare si en ting; akkurat nå gleder jeg meg SKIKKELIG til å komme ned igjen:-) Er bare så utrolig hyggelig der og nydelige mennesker som er godt å møte igjen:-)

 

Lover at vi skal kose oss glugg i hel:-)

 

Jippiii!!!

 

 

God tur til Kroatia MSB! Blir knallbra det vet du:-)

Skrevet

Ønsker god tur til både Hellas- og Kroatia-turistene!!!!!

Skrevet

Henger meg på hilsningene og ljomer ut en god tur-hilsen både til Kroatia og Hellas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja. God tur alle sammen.

 

Selv reiser vi til Sverige den 18 juni. Skal feire midsommer der, fredag 19 juni. Deretter så har vi tre ukers ferie.

 

Har passene med for regner det, så stikker vi til syden.

 

Drar nok også ned til Danmark en tur. Deilig med lit løse planer og håper på sol, sol og sol....:-))

 

God Sommer ønskes dere alle sammen:-)))

 

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Midtsommer i Sverige høres deilig ut, håper dere får fint vær og en flott ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...